Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja no::hug: Mitä on käynnyt?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket::hug: Koska oot menos lääkäriin?
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:Niih, ja nythän mä oon siis varma että mulla on keuhkosyöpä ja varmaan levinnytkin jo kaikkialle.. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:Ja valmiiks jo ottaa päähän että jos tää hengenahdistus on muuta kuin astmasta johtuvaa niin olen tässä pari kuukautta koittanu sitä astmana hoitaa..
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:Ja valmiiks jo ottaa päähän että jos tää hengenahdistus on muuta kuin astmasta johtuvaa niin olen tässä pari kuukautta koittanu sitä astmana hoitaa..
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:Ja valmiiks jo ottaa päähän että jos tää hengenahdistus on muuta kuin astmasta johtuvaa niin olen tässä pari kuukautta koittanu sitä astmana hoitaa..
Onko sulla siis todettu vasta tuo astma pari kk sitten, vai onko sulla ollut se kauemmin?
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:Ja valmiiks jo ottaa päähän että jos tää hengenahdistus on muuta kuin astmasta johtuvaa niin olen tässä pari kuukautta koittanu sitä astmana hoitaa..
Onko sulla siis todettu vasta tuo astma pari kk sitten, vai onko sulla ollut se kauemmin?
Astma on ollu jo kaaaaaaaaaaaaaaaauan..
Alkuperäinen kirjoittaja armaselain:Ehkä teillä (tai jossain missä olet paljon) on jotain mikä ärsyttää nyt sitä astmaa. Kun ahdistaa niin joudut hengittämään "voimallisemmin", ja kyllähän sellainen käy pitemmän päälle lihaksiinkin. Tuo lapaluitten välin ja kylkikaarten kipeys voi olla vaan tulosta pitkällisestä hengenahdistuksesta.
Kaikki on hyvin :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:Alkuperäinen kirjoittaja armaselain:Ehkä teillä (tai jossain missä olet paljon) on jotain mikä ärsyttää nyt sitä astmaa. Kun ahdistaa niin joudut hengittämään "voimallisemmin", ja kyllähän sellainen käy pitemmän päälle lihaksiinkin. Tuo lapaluitten välin ja kylkikaarten kipeys voi olla vaan tulosta pitkällisestä hengenahdistuksesta.
Kaikki on hyvin :hug:
Näin toivotaan.
Tytön ratsastusharrastus ainakin saattaa vaikuttaa. Ollaan kyllä tosi tarkkoja niiden kamppeidenkanssa ja mies aina vie tytön ratsastamaan.
:ashamed: