mä tein sen :D

Piipi Pöppiäinen

Aktiivinen jäsen
18.05.2006
3 921
0
36
mulla on varmaan joku kolmenkympin esikriisi,otin lävistyksen nenään äsken :D mä oon pitkään sitä miettiny ja vähän empiny mut nyt sitte ekstemporee sen otin,täytyy kyllä sanoa että nyt ku tiiän miltä sen ottaminen tuntuu ni en ehkä ihan äkkiä ottais :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
mullakin oli joskus 19 v:nä,pysy se vkonlopun ajan paikallaan :snotty: voisin ottaa nytkin :whistle:

siis lähtikö se irti itestään vai otitko sä sen pois? :D

se lähti :'( oli semmonen nappikorvis,mut ei sitä lukkoa..tosi ammattitaitoinen laittaja siis :whistle:

mullakin oli joskus 19 v:nä,pysy se vkonlopun ajan paikallaan :snotty: voisin ottaa nytkin :whistle:

siis lähtikö se irti itestään vai otitko sä sen pois? :D

se lähti :'( oli semmonen nappikorvis,mut ei sitä lukkoa..tosi ammattitaitoinen laittaja siis :whistle:

mulla on kanssa nappi,siinä oli sellanen jännä koukku tms toivottavasti toi ei lähtis pois

mulla on varmaan joku kolmenkympin esikriisi,otin lävistyksen nenään äsken :D mä oon pitkään sitä miettiny ja vähän empiny mut nyt sitte ekstemporee sen otin,täytyy kyllä sanoa että nyt ku tiiän miltä sen ottaminen tuntuu ni en ehkä ihan äkkiä ottais :whistle:

Sama täällä,tai ainakin itse haluan laittaa nää hullutukset kolmenkympin kriisin piikkiin,tatuointia siis haaveilen ja kuolaan vieraiden miesten perään,vaikka ihana aviomies kotona,mutta en tietenkään edes harki mitään muuta kunhan vaan silmäniloksi katselen...=)

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Hiano.
Miulla huulikorun otto eessä tammikuussa :D

kiits :D tossa on pataässä tossa korussa =) dodii eikun korua vaan sullekkin :D

Juu, ootan kovasti että pääsen taas lävistyttämään itteeni... Rekkalespo luukki kunniaan :laugh: Sitten vielä jos yhen lävistyksen jossain vaiheessa ottais, sit vois alkaa riittää :whistle:

:D Mulla on ollu yks nenäkoru 13vuotiaana, toisen nenäkorun laitoin 14 vuotiaana, ja tatuointi laitettiin 15 vuotiaana :D
Ja nenäkorut oon molemmat tökänny itte, niinku mopnta korvistaki. Kavereillekki joutu tekee aika usein :P

Vaikken vielä kolmekymppinen olekkaan, mut ekan kerran otin 15-vuotiaana nenäkorun ja sitten se reikä umpeutu, kun en pitänyt sitä muutamaan vuoteen..sit viime vuonna kävin ottaa uudestaan ja tosiaankin kävi kipeästi :o Ekan kerran laittoivat sillä samalla millä korviin laitetaan, mut nykyään ei kuulema enää muut laita, kun lävistäjät..oli tullut vielä arpikudosta ni kyllä se kävi aika makeesti :whistle: Hienolta näyttää sulla toi =)

Alkuperäinen kirjoittaja vaniljafudge:
Vaikken vielä kolmekymppinen olekkaan, mut ekan kerran otin 15-vuotiaana nenäkorun ja sitten se reikä umpeutu, kun en pitänyt sitä muutamaan vuoteen..sit viime vuonna kävin ottaa uudestaan ja tosiaankin kävi kipeästi :o Ekan kerran laittoivat sillä samalla millä korviin laitetaan, mut nykyään ei kuulema enää muut laita, kun lävistäjät..oli tullut vielä arpikudosta ni kyllä se kävi aika makeesti :whistle: Hienolta näyttää sulla toi =)

auts,voin kuvitella miltä toi on tuntunu :x

nooh,jos tähän joskus kyllästyy tai ei enää miellytä omaa silmää niin saahan sen otettua pois ;)

Nii =) Ja miun mielestä siis erittäin harvoille käy lävistykset ja sen vuoks en itekää viihti ottaa ku näyttäsin varmaa aika hassulta :p ehkä joku kulmalävistys on ainoo mikä käy vähä useammalle. Mut mielipiteitähän nää vaan on :) Mut hyvä et siule tuli hyvä mieli! Sehän se pääasia on :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
nooh,jos tähän joskus kyllästyy tai ei enää miellytä omaa silmää niin saahan sen otettua pois ;)

Nii =) Ja miun mielestä siis erittäin harvoille käy lävistykset ja sen vuoks en itekää viihti ottaa ku näyttäsin varmaa aika hassulta :p ehkä joku kulmalävistys on ainoo mikä käy vähä useammalle. Mut mielipiteitähän nää vaan on :) Mut hyvä et siule tuli hyvä mieli! Sehän se pääasia on :heart:

nii no katotaan nyt totunko mä tähän itekkään,onhan se vähän hassun näkönen ku rupee kunnolla kattomaan itteään peilistä :D mut kerran sitä vaan eletään B)

Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:

nii no katotaan nyt totunko mä tähän itekkään,onhan se vähän hassun näkönen ku rupee kunnolla kattomaan itteään peilistä :D mut kerran sitä vaan eletään B)

No ei sulla etes oo hassun näkönen..mulla, kun laittoivat semmosen hirmu ison hopeen värisen pallon joka oli aika huvittavan näkönen :D se oli joku hoitonappi, kun en sillon ostanu mitään korua sieltä liikkeestä. Ja oot oikeessa kerran sitä vaan eletään ;)

Yhteistyössä