Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:Itellä tod.näk. uudelleen edessä. Viimeksi johti siihen, että veli sai tukipaikan. Ja käyvät tarkistuksilla. Mutta ne soittaa aina etukäteen, ja silloin siivotaan ja ollaan selviä. Joten mitään ei voi tehdä. Itse olen onneksi jo omillani, mutta veljet jäivät osa-aikaisesti sinne.
Mun kaks aikuista veljeä ( töissä käyviä ) asuu myös vielä siellä ja heille nyt ihan ensin hommataan omat asunnot sossun kautta. Mä olen ollut jo 16 vuotta omillani. Mun vanhempien koti on läävä, eikä sitä yhdessä päivässä siivota puhtaaksi.
No ei meinkään taloa. Siellä on hometta ja kaikkea. Mutta keittiö, olohuone,lastenhuone siivotaan, johon siihenkin menee monta päivää. Kotona asuessani jouduin tekemään sen itse. Vaikka kaikkien lasten koulut on jossain vaiheessa ilmaisseet huolensa ja minä tosiaan itse, on tilanne yhä sama. Minä tosin en ole enää hakattavanan siellä.
Siis juoko sun molemmat vanhemmat?
Mä siivosin kans silloin, kun asuin kotona. Kukaan naapuri ei koskaan tehnyt ilmoitusta. Todella ihmettelen sitä vieläkin, että miksi naapurit ei puuttunu??