mä tiedän et tääl on näit yliluonnollisuusketjuja jo ennestään..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SiNiLiLJA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SiNiLiLJA

Aktiivinen jäsen
01.04.2009
1 005
0
36
ja yks päivä kirjottelin mun kaverin "kotikummituksesta" yms, mutta..
yhden mun kaverin sukukartano on tässä aika lähellä meitä ja olen kuullut sieltä ihan hulluja kummitusjuttuja ja ollut vähän et joojoo..
no, tänään käytiin aikamme kuluks yhden toisen kaverin kanssa siellä ajelemassa ja oikeesti kun stopattiin tän "kummitustalon" portille, niin siellä vintillä heilui verhot!! mä luulin et kuvittelen, mut me nähtiin se molemmat.. tuli niin kylmiä väreitä, siis ne verhot ei heilunu niinkun tuulessa vaan sillee rivakasti niinku joku ois riuhtonu niitä kiinni ja auki :x
ne ei ole millää remmeillä ne verhot keskeltä solmittu, eli ihankun käsi olis niitä vedelly.. menee kylmiä väreitä enkä mee sinne enää ikinä!!!
tarun mukaan 2 ihmistä on kuollut selittämättömästi kun on yrittäneet selvittää mitä siin talossa on tapahtunut.. uskokoon ken tahtoo (mä en..)
PUISTATTAA!!!!!!!!!!

Mulle ei oo koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista vaikka kasakat alakerran uunissa halstras talon nuoren isännän, 40-luvulla mummun veli ampui ittensä kuistille, 50-luvulla pappa kuoli keittiössä syöpään ja meidän nykyisessä makuuhuoneessa kuoli lapsena äitin yksi veljistä tukehtumalla 60-luvulla. Rest in peace!

Alkuperäinen kirjoittaja SiNiLiLJA:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos kartano on Porin suunnalla niin siitä on tehty kandityö.

ei ole :)
kiinnostais kuitenkin kuulla tästä porin suunnan tapauksesta?

Kandityö valmistui muistaakseni vuonna 2008 Turun Yliopistossa. En yhtään enää vain muista mikä kartanon nimi on. Sijaitsee kuitenkin tässä Porin läheisyydessä ja sinne nuoret tekee usein näitä ns. kummitusretkiä. Pitääpä muistella jos tulis mieleen...

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos kartano on Porin suunnalla niin siitä on tehty kandityö.

Löytyykö tieteellistä näyttöä kummittelulle?

Olin vain kuulemassa aloitusseminaarin aiheesta joten en tiedä mitä työ pitää sisällään. Sen mitä silloin aiheesta kuulin niin ainakin paikan historiaa ja kummitustarinoita.

Mun äiti synnytti meiän siskon ( minä synnyin seuraavana),sisko ei elänyt kuin muutaman minuutin. Äiti kertoi että kun opin puhumaan niin olin mennyt äidille vain yhtäkkiä sanomaan että "äiti,muistatko kun mä kerran olin täällä"..siis ihan yhtäkkiä..äiti onkin sanonut että mä olen..miten se nyt sanotaan..öö..no äh..toivottavasti joku tajus mitä ajan takaa.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:
Mun äiti synnytti meiän siskon ( minä synnyin seuraavana),sisko ei elänyt kuin muutaman minuutin. Äiti kertoi että kun opin puhumaan niin olin mennyt äidille vain yhtäkkiä sanomaan että "äiti,muistatko kun mä kerran olin täällä"..siis ihan yhtäkkiä..äiti onkin sanonut että mä olen..miten se nyt sanotaan..öö..no äh..toivottavasti joku tajus mitä ajan takaa.. :)

luulen että ymmärsin :D
oon kuullu vastaavia juttuja ennenkin :)

Yhteistyössä