mä tukehdun tänne, täällä on niin KUUMA!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rollolainen

Vieras
sisällä on 30 astetta lämminta :O

Ja ei auta patterien pienentäminen, on kokeiltu. meilä ei taida eses kaikki patterit ola päälläkään.
Ikkunoita en voi pitää auki tai parvelkkeen ovea kun sit tuo ukko jäätyy: /

yölläkin vai? yöt mä hikoilen kuin pieni sika.
pattereita EI SAA PIENENENTTYÄ,huoltomiehet ovat asentaneet ne niin ettei niit saa pienennettyä. Jos laittaa kokonaan patterit kiinni, tulee taas kylmä.
Mulla on nyt ikuna makuuhuoneessa auki ja enne nukkumaanmenoa laitan sen kiinni, mutta ei sekään auta kuin hetkeksi

oisko sul sit vaihdevuodet alkanu? :ashamed: jos miehes ei valita kuumuutta kerran

Aika outoa, jos siellä tosiaan on 30 astetta lämmin, eikä patteria saa pienemmälle. Sehän tulee taloyhtiölle todella kalliiksi, joten olisi kummallista, että huoltomies olisi ne niin säätänyt...

esim keittiön patteri on kiinni kokonaan, muttta olohuoneen ei.
Keittiö patteri on muutenkin hassussa paikassa , työpöydän alla. ololhuone ja keittiö ovat tavallaan yhtä tilaa, ei ole väliseiniä. makuuhuoneessa on yks iso patteri. se lämmitää makuhuonetta ja " vaatehuonetta Vaatehuoneen läpi kuljetaan makuuhuoneeseen, on oma erilinen tilansa.
Alakerrassa ei ole läheskään näin kuuma, vaikka sieläkin ON KAIKKI PATTERIT täysilllä, sieltä tulee lämpö tänne yläkertaan. Alakerrassa meillä on poikien huoneet.

No tuota tuo mies on aina ollut vilukissa, pitkät kalsaritin sillä on vielä jalassa jos on ALLE 20 astetta lämmintä.

ja tuksin mulla nyt 38-vuotiaana on vaihdevuodet

Yhteistyössä