Mä vähän ihmettelen kuinka joku voi vokotella kaverin miestä

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Siis kun mä mietin mun lähimpien kavereitten miehiä, niin he tuntuvat veljiltä mulle. En voisi ikinä kuvitella mitään seksuaalista heidän kanssaan. Varsinkin yksi näistä kavereitten miehistä on sellaanen, että en voisi kuvitellakaan olevani hänen kanssaan. Tuolla parilla on ollut ongelmansa ja mäkin ollut vaikeassa tilanteessa kun ei haluaasi olla vain toisen puolella.

Mutta yhtä meidän kaveria ei ole koskaan estänyt se, että mies on hänen kaverinsa kanssa ja tämä kaveri itte on varattu. On pitänyt silti vokotella, mutta eipä ole ne miehet hyvällä sitä kattoneet. :kieh:

Mulla on yksi "kaveri", joka alkaa aina kännissä vokotella muitten miehiä (vaikka omansa olisi paikalla), siis juttelee ja kyselee vaikka autoista, vaikkei niistä mitään ymmärrä, hiplaa jalkaa pöydän alta ja saattaa istua syliinkin. Eipä pahemmin tee mieli olla silloin samassa paikassa. Onneksi suurin osa miehistä pitää tuota naikkosta vastenmielisenä tyrkkynä -ja sen miestä ihan puusilmänä.

samoin ajattelen. Paitsi yksi uusi kaverini, jolla on tosi komea mies. Siihen voisin ihastua jos hän ei olisi mun kaverin mies. Näin ollen hän siis täysin kiellettyä aluetta joten eiköhän mun tunteet laimene kokonaan ystävyydeksi/sisarellisiksi kun en anna itteni ajatella häntä. Kaverin entisiin tai nykyisiin miehiin en koskisi missään tapauksessa enkä ymmärrä sellaista.

[QUOTE="vieras";22346690]Sattuuko sen kaverin nimikirjaimet olla M.S.? Muuttanu joskus n. vuosi sitten Teuvalle.[/QUOTE]
Totta kai, Suomessa on vain noin seitsemän huonosti käyttäytyvää miestä. Aina kun joku kirjoittaa palstalle sellaisesta, on todennäköistä että juuri sinä tunnet hänet.

Mä en ihmettele nykyään enään mitään nähtyäni kaikenlaista jäätyäni yllättäen yksin....

Ne kavareiden miehetkin saattaa vokotella ja viritellä kaikenlaista naistensa selän takana. Onhan se kieltämättä pöyristyttävää, kun on luullut, että heillä on ns. hyvä suhde. Mutta mikään ei tässä mailmassa ole itsestään selvää. Hyvän parisuhteen ja puolison eteen kannattaa nähdä vaivaa ja rakkautta tulee vaalia.

[QUOTE="vieras";22346690]Sattuuko sen kaverin nimikirjaimet olla M.S.? Muuttanu joskus n. vuosi sitten Teuvalle.[/QUOTE]

Ei ole. Enkä kyllä yhtäkkiä edes muista ketään jolla olis nimikirjaamet nuo.

Mulla on ollut sellainen tilanne että olen tuntenut vetoa mieheni veljeen, ja miehen veli vielä enemmän muhun. Aikamme koitettiin taistella vastaan ja pyöriä samoissa piireissä ja käydä yhtäaikaa viihteellä mutta eihän siitä mitään tullut, toinen veti puoleensa kuin kärpäspaperi kärpäsiä.. Tehtiin sitten periaate päätös, jotta mitään kamalaa ei ikinä sattuisi koska rakastan miestäni yli kaiken, että pidetään taukoa näkemisessä. Ei vietetä enää aikaa niin paljon yhdessä. Mies sitten kävi viihteellä veljensä kanssa ilman mua. Veli ei tullut kahvittelemaan "turhaan" vaan vain synttäreille yms.

Nyt miehen veli on löytänyt naisen rinnalleen, todella mukavan sellaisen. Nyt taas voidaan olla tekemisissä paljon enemmän. Jotenkin tilanne niin tasa-arvoinen että mitään epämukavia hetkiä ei enää tule. Nyt taas vietetään iltaa, saunotaan yms. yhdessä kun molemmat rakastaa vain omaa kultaansa.

[QUOTE="Nyt harmaana";22346905]Mulla on ollut sellainen tilanne että olen tuntenut vetoa mieheni veljeen, ja miehen veli vielä enemmän muhun. Aikamme koitettiin taistella vastaan ja pyöriä samoissa piireissä ja käydä yhtäaikaa viihteellä mutta eihän siitä mitään tullut, toinen veti puoleensa kuin kärpäspaperi kärpäsiä.. Tehtiin sitten periaate päätös, jotta mitään kamalaa ei ikinä sattuisi koska rakastan miestäni yli kaiken, että pidetään taukoa näkemisessä. Ei vietetä enää aikaa niin paljon yhdessä. Mies sitten kävi viihteellä veljensä kanssa ilman mua. Veli ei tullut kahvittelemaan "turhaan" vaan vain synttäreille yms.

Nyt miehen veli on löytänyt naisen rinnalleen, todella mukavan sellaisen. Nyt taas voidaan olla tekemisissä paljon enemmän. Jotenkin tilanne niin tasa-arvoinen että mitään epämukavia hetkiä ei enää tule. Nyt taas vietetään iltaa, saunotaan yms. yhdessä kun molemmat rakastaa vain omaa kultaansa.[/QUOTE]

Että sinänsä ymmärrän että voi tulla tilanne että tuntee vetoa toista kohtaan varsinkin jos ollaan paljon tekemisissä. Mutta aikuinen ihminen kyllä tajuaa olla tekemättä asialle yhtään mitään.

[QUOTE="Nyt harmaana";22346905]Mulla on ollut sellainen tilanne että olen tuntenut vetoa mieheni veljeen, ja miehen veli vielä enemmän muhun. Aikamme koitettiin taistella vastaan ja pyöriä samoissa piireissä ja käydä yhtäaikaa viihteellä mutta eihän siitä mitään tullut, toinen veti puoleensa kuin kärpäspaperi kärpäsiä.. Tehtiin sitten periaate päätös, jotta mitään kamalaa ei ikinä sattuisi koska rakastan miestäni yli kaiken, että pidetään taukoa näkemisessä. Ei vietetä enää aikaa niin paljon yhdessä. Mies sitten kävi viihteellä veljensä kanssa ilman mua. Veli ei tullut kahvittelemaan "turhaan" vaan vain synttäreille yms.

Nyt miehen veli on löytänyt naisen rinnalleen, todella mukavan sellaisen. Nyt taas voidaan olla tekemisissä paljon enemmän. Jotenkin tilanne niin tasa-arvoinen että mitään epämukavia hetkiä ei enää tule. Nyt taas vietetään iltaa, saunotaan yms. yhdessä kun molemmat rakastaa vain omaa kultaansa.[/QUOTE]
Minulla on vain yksi sana lisättävänä tähän: Parinvaihtoa! :D

Yhteistyössä