Mä välillä ihmettelen, että miten ÄITI-IHMISET voivat olla näin ilkeitä toisilleen mitä tällä palstalla ihmiset usein on

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huhhuh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllähän täällä selkeästi on muutama sellainen tyyppi, jotka aukoo päätään. Ongelmankin huomaa siitä, että mitä aihetta se päänaukominen yleensä koskee. Niin samalla tyylillä kommentoi ja aina samoihin asioihin. Usein kun kirjoittaa jotain, niin voisi melkein itse kirjoittaa siihen sen ilkeän vastauksen perään, ettei näiden syrjäytyneiden reppanoiden tarttis vaivautua. :xmas:

Minusta on tosi hauskaa aina kinastella täällä kun sille päälle satun, jos joku ottaa mun kirjoitukset liian tosissaan niin se on voivoi. Tämä on viihdettä, ei mitään muuta, no tietysti myös ajantappoa. Kyllä kävis perin tylsäks tämä palsta jos täällä aina nuoltas vaan toistemme perseet tai sitten rakentavasti keskusteltaisiin niistä näkemyseroista. Eihän se ois koko plussa enää sitten, aikuisten hiekkalaatikko :heart: :D ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Minusta on tosi hauskaa aina kinastella täällä kun sille päälle satun, jos joku ottaa mun kirjoitukset liian tosissaan niin se on voivoi. Tämä on viihdettä, ei mitään muuta, no tietysti myös ajantappoa. Kyllä kävis perin tylsäks tämä palsta jos täällä aina nuoltas vaan toistemme perseet tai sitten rakentavasti keskusteltaisiin niistä näkemyseroista. Eihän se ois koko plussa enää sitten, aikuisten hiekkalaatikko :heart: :D ;)

niin toiste tunteista viis kunha sulla on hauskaa kaataa kakkaa jonkunmieli niskaan...meillä on eri käsitys viihteestä itse pidän hauskoista ketjuista,pään aukominen tuntemattomalle ei kuulu tapoihin ehkä johtuu kasvatuksesta..

Alkuperäinen kirjoittaja mielipide:
Alkuperäinen kirjoittaja neiti dina:
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Eikös naisilla ole tapana vertailla itseään ja omia tekemisiään muihin naisiin? Ei mua tämä jatkuva änääminen haittaa kyllä pätkän vertaa, ihan hauskaahan näitä juttuja on seurailla ja nauraa =) .

peesi. Sen huomaa sitten kun menee tosi mauttomaksi ja oikeasti ilkeilyksi, se ei oo kivaa mut en mä ainakaan hirveän usein sellaseen oo törmänny.

no sitten et ole kauaa täällä palstaillut....

no itseasiassa melkein 2v seurannut, nyt vasta mustana ja välillä taukoillut.

Alkuperäinen kirjoittaja mielipide:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:

niin toiste tunteista viis kunha sulla on hauskaa kaataa kakkaa jonkunmieli niskaan...meillä on eri käsitys viihteestä itse pidän hauskoista ketjuista,pään aukominen tuntemattomalle ei kuulu tapoihin ehkä johtuu kasvatuksesta..

No mikä se on sitten sitä kakan niskaan kaatamista, en mä ketään erikseen arvostele, mutta yleisesti sanon mielipiteeni ja tämähän on keskustelupalsta.

Täällä on vähän sellanen linja joillaki et kaikesta pitäis olla samaa mieltä ja nuoleskella sekä jees jees vaan meningillä vastailtava.. Jos ei niin se on sitte heti sitä kakan kaatamista niskaan. No tää on keskustelu palsta ja voi olla asioista erimieltä.

Mielenkiintoista olisi tietää, mikä saa ihmisen ilkeilemään. Ehkäpä thanatos siellä jyllää. Omalla kohdallani voin sanoa, että olen tyytyväinen elämääni, mutta joskus vain kaiken maailman "luuserimeininki" alkaa ärsyttämään. Omalta kohdaltani olen rajannut kaikki sairaudet, uskonnolliset kysymykset ja mielenterveysasiat kettuilun ulkopuolelle. En tunne mitään sympatiaa alkoholisteja ja narkkareita kohtaan. Myöskin ajattelun keveys ja kirjoitusvirheet(paitsi omat) kirvoittavat joskus pirullisuuteni. Olen korkeasti koulutettu kovapalkkainen ämmä ja huomaan helposti heppoisuuden. En ymmärrä äitejä, jotka eivät keksi lapsilleen itse nimeä tai kyselevät mitä on lasissa? hohhoijaa! Myöskin lapsilisien päivämääräkyselyt ärsyttävät. Miehet, jotka roikkuvat näillä palstoilla eivät ole mielestäni miehiä. Kaikkien helpotukseksi voin sanoa, että en käy täällä usein.(noin kerran kuussa) Tässä rehellisiä tuntoja siitä, mikä välillä pistää vastaamaan ilkeästi.

Yhteistyössä