Mä varmaan syön itteni hengiltä.. :D *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Siis ihan oikeesti!! :laugh::laugh: Kolme päivää mättäny suuhuni kaiken syötäväks kelpaavan ja duunissa iski jo tuska ku ei kaapis ollu yhtää mitää. Ihan järkyttävää! Maha on ihan täys mut silti täytyy jotai mussuttaa kokoaja, mussun mussun vaan :D Ja tuntuu ettei päässä pyöri mitää muuta ku ruoka..

Taitaapi olla Champixin sivareita, näin mä ainaski uskoisin. En mä normisti ihan NÄIN paha syöppö ole.. :D

Ja meinasin kirjottaa: "tai sitten olet raskaana..." :laugh:
Syö munkin puolesta.

Se se vasta oiski yllätys.. :laugh: Pääsis iltikseen samantien.. :D

Juu, ihan varmasti syön. Duunikaverit kattoo ku hulluu ku tänäänki selostin et mitä mä oon syöny. Pari päivää sit vetelin iltapäivällä neljä kingsize Tuplaa ja kaks Geishaa. Ne o hyviä.. :p :laugh:

Mut ne on loppu ny, aamulla aattelin mennä kaupan kautta duuniin.. :D

Ja isot halit sulle :hug:

sama vika täällä, parin päivän herkkulakko päätyi tänään täydelliseen repeämiseen. juustonaksuja, suklaamuffinseja, lettuja mansikkahillolla, cocista ( no hitto, se on lightia).. silmät pullistuu päästä, enkä kohta pääse ulos kuin soittamalla jonkun purkamaan seinän :laugh: jep, ex b.e.d-häiriöinen vauhdissa..

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;22942337:
sama vika täällä, parin päivän herkkulakko päätyi tänään täydelliseen repeämiseen. juustonaksuja, suklaamuffinseja, lettuja mansikkahillolla, cocista .. silmät pullistuu päästä, enkä kohta pääse ulos kuin soittamalla jonkun purkamaan seinän :laugh:

Ah, mä en oo ainut! :D Sul on kans menny aika hyvä setti.. Vähäks mäki haluisin jotai herkkuja mut ylläripylläri, meil ei oo enää mitää!! :D

Söin kans tos eilisen ja toissapäivän aikana puolen kilon pussillisen jogurtticashewpähkinöitä, ne oli ihan liian hyviä! Pitäsköhän käydä kaupas.. :whistle:

Mä en uskalla ees aatella et minkälaiset mittasuhteet tää mun safkaushimo saa siinä vaihees ku mun pitäs toi röökaaminen lopettaa! :| Täytyy vissii keksiä jo jotai ton varalle.. ostaa vaikka porkkanoita.. :D

Niih ja just vetäsin kilon viinirypäleitä.. :snotty::laugh: *kops*

Auttaiskohan lenkki katkaisemaan kierteen?

Ei tällä kunnolla.. eikä näillä liukkailla..

Ei sinällään mitää välii vaikka mä söisinki, oon just ja just normaalipainoinen, aikasemmin ollu ongelmana alipaino (ei syömishäiriötä taustalla).

Ainut hankala vaan et ku tulee illalla mussutettua niin sit nukkuun mennes närästää ja näen painajaisia yöllä. Mut tänään mä en enää syö mitää.. :D

huh,voin vaan kuvitella missä kunnossa teidän "putket" ovat kaiken syömisen jälkeen.Se laihuus ei ainakaan pelasta verenpainetaudeilta eikä rasvan kertymistä sisäelimien ympärille sekä sydämeen.

Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;22942337:
sama vika täällä, parin päivän herkkulakko päätyi tänään täydelliseen repeämiseen. juustonaksuja, suklaamuffinseja, lettuja mansikkahillolla, cocista ( no hitto, se on lightia).. silmät pullistuu päästä, enkä kohta pääse ulos kuin soittamalla jonkun purkamaan seinän :laugh: jep, ex b.e.d-häiriöinen vauhdissa..

Ai, en olekaan ainoa entinen b.e.d.-tyyppi täällä. Minä myös ratkesin tänään pahemman kerran noihin kavereitten tuomiin herkkuihin. Kovasti toivon, että kohtaus olisi nyt ohi eikä enää toistuisi. Mahanahkaa kiristää ja pahasti!

Tosi alipainoinen olen, joten ovista varmaan mahtuisin, vaikka vielä ahmisinkin...

huh,voin vaan kuvitella missä kunnossa teidän "putket" ovat kaiken syömisen jälkeen.Se laihuus ei ainakaan pelasta verenpainetaudeilta eikä rasvan kertymistä sisäelimien ympärille sekä sydämeen.

Ei pelasta ei mut ei pelasta se tupakointikaan. Joten mussutan nyt mitä mieli tekee ja tartun sit noihin syömisiin ku on pahin ohi :) Mun syömisiä paljon pahempi tällä hetkellä on astma mistä mä kärsin jatkuvasti.

"CHAMPIX on nikotiinia sisältämätön lääkevalmiste, joka auttaa sinua lopettamaan tupakoinnin."

"BED (Binge Eating Disorder) = on vähän tunnettu ahmimishäiriö, jossa ihminen ahmii suuria määriä ruokaa oksentamatta tätä ruokailunsa päätteeksi."

Google kertoo kyllä :)

Juu-u. Mielenkiintoisia kommentteja ;) Kohta sulla on ties mitä tämän palstan mukaan :laugh:

Mä en uskalla ees aatella et minkälaiset mittasuhteet tää mun safkaushimo saa siinä vaihees ku mun pitäs toi röökaaminen lopettaa! :| Täytyy vissii keksiä jo jotai ton varalle.. ostaa vaikka porkkanoita.. :D

Niih ja just vetäsin kilon viinirypäleitä.. :snotty::laugh: *kops*

kuuluko tuon jälkeen mahasta hölskyntää kun liikuit :D

Tämä on taas just tätä samaa tuttua hommaa.... täällä vaahdotaan jostain "hirveistä" syöntimääristä ja vaahtoajina pari normaalipainoista tai kenties alipainoista. Voin kertoa, että nuo 6 suklaapatukkaa kerralla tai neljä tortillaa tai 500g jogurttipähkinöitä kahdessa päivässä ei ole mitään määriä jos siis oikeasti puhutaan isoista syömismääristä ja ihmisestä jolle liikaa syöminen ja jatkuva kaikki ruoan ympärillä pyöriminen on ongelma. Huoh taas.... jos itse listaisin tänne mitä päivässä syön ja paljonko painan niin KUKAAN ei todeksi uskoisi....niin no minä olenkin OIKEASTI syömishäiriöinen...

Yhteistyössä