Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 16:04 rokkiäiti kirjoitti:oon mitannu!
mut en kerro kui pitkä on,
sen voin sanoa et iha "sopiva"![]()
etkö sä tiedä, että miks?? no siks, koska hän en mitannut sen itse (kuten JOKAINEN MIES joskus) nuoruudessaan ja se on ollut jotain 8.6cm niin ei se anna sun enää mitata sitä kun tajuaisit mikä tappi sillä on... ja täällä kuitenkin mammat kehuu 20 senttisillä niin vois alkaa suakin kiinnostamaan isompi ja vihreämpi koiranputki siellä aidan toisella puolellaAlkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 16:10 The titityy kirjoitti:Ei ole antanut mitata, pöljänä hommana sellaista pitää. :/
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 16:13 vieras kirjoitti:ei se anna sun enää mitata sitä kun tajuaisit mikä tappi sillä on...
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 16:03 MendedHearts kirjoitti:Uskallan vastata![]()
En ole mitannut :xmas:
En viittis tappi-munasen kanssa touhuta.Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 16:13 vieras kirjoitti:\etkö sä tiedä, että miks?? no siks, koska hän en mitannut sen itse (kuten JOKAINEN MIES joskus) nuoruudessaan ja se on ollut jotain 8.6cm niin ei se anna sun enää mitata sitä kun tajuaisit mikä tappi sillä on... ja täällä kuitenkin mammat kehuu 20 senttisillä niin vois alkaa suakin kiinnostamaan isompi ja vihreämpi koiranputki siellä aidan toisella puolellaAlkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 16:10 The titityy kirjoitti:Ei ole antanut mitata, pöljänä hommana sellaista pitää. :/