Alkuperäinen kirjoittaja Kumipuu:pyydä asiallisesti jos voisi olla leikkaamatta nurmea sinä kellon aikana kun vauva nukkuu![]()
Tiuhaan asutetulla omakoti tai rivitaloalueella vähän mahdotonta leikata nurmikko ilman että joku nukkuu.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kumipuu:pyydä asiallisesti jos voisi olla leikkaamatta nurmea sinä kellon aikana kun vauva nukkuu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Juu-u, mieti kun meillä on ihqu naapuri joka antaa lapsiensa ajella päältäajettavalla ihan vaan huvin vuoksi!!! |O |O |O
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Juu-u, mieti kun meillä on ihqu naapuri joka antaa lapsiensa ajella päältäajettavalla ihan vaan huvin vuoksi!!! |O |O |O
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Joo pipo on pikkasen kireellä. En mä nyt henkilökohtasesti sitä ruohonleikkaajaa syytä ja toki tiedostan sen että tääl ruohoa leikataan miten sattuu. Joskus vaan menee hermo, kun tietää miten tärkeetä se uni on pikkuselle. Sain omaan sänkyyn nukahtaa kun imetin uneen.. Varmaan vauva hermostui mun hermostumista, mutta mun pitäs vaan opetella laskee sataan ennenkun hermostun.
mutta oli pakko vaan purkaa, en toiminut oiken ja tällästa tää välillä on.