mä vihaan koiran karvoja!!! millä mä saan ne pois meidän vaatteista ja asunnosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Neith

Aktiivinen jäsen
02.06.2008
7 016
0
36
tää on melko koomista, olen aina elänyt kodissa missä koiria ja kissoja, mulla itselläni oli vielä 2v sitten koira ja 4 kissaa... ja karvat ei häirinny...

mutta nyt kun on saanut elää karvattomassa kodissa sen liki 2v, käyttää mustia vaatteita mitä ei tarvitse kokoajan olla teippiharjan kanssa putsaamassa.. niin nyt nää karvat ajaa mut hulluks |O |O |O |O

oli äidin koirat perjantaista tiistaihin hoidossa... ja nyt ahdistaa.. kaikkialla on niitä karvoja... koska sen lisäks että nillä on joku täysin vinoutunut aika vaihtaa pohjavilla, niillä oli selkeästi eroahdistus stressiä ja olivat liian paljon sisätiloissa normaaliin verrattuna... joten sitä karvaa on irronnut... ja paljon :headwall: :headwall: :headwall:
nukkuivat sängyssä missä mustat lakanat (äitee ne on sängyssä opettanut nukkumaan joten turha niit oli alas potkia...) käyneet kylpyhuoneessa pyykkikasan päällä makoilemassa, ja lisäks kun meillä vaatteita aina välillä pyörii lattioilla niin karvat on niihin tarttunut...
pesin tumman koneellisen ja ne karvat oo mihinkään niistä vaatteista lähtenyt!!! pitääkö mun nyt prkl teippiharjalla sutia sukkahousuja myöten noi vaatteet |O |O |O

mitään nopeaa ja tehokasta vinkkiä kellään et miten saan noi karvat pois?

Kieltämättä se kuivausrumpu on tehokas, mutta jos sellaista ei ole, niin ei sun auta kai muu kun ottaa ne teippiharjat käyttöön.
Mutta jos joku paremman keinon tietää niin mielellään kuulisin :saint:

Yhteistyössä