Mä vihaan teitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Ei ole fiksua jättää yhtä kaiken ulkopuolelle. Olen pettynyt kaikkeen. Ahdistus ajaa siihen viimeiseen tekoon. Kamelinselkä katkesi. Elämä on mennyt sietämättömäksi. Nukun päivät, valvon yöt. Ei ole pitkäjänteisyyttä, ei ole tahtoa, ei ole motivaatiota. Mikään ei tunnu miltään. On vain pimeys ja synkät muistot varjostavat mieltä. En mä oikeasti jaksa edes vihata. Olette välinpitämättömiä mulle.

• Surullinen
Reactions: Johnny Appleseed
Ei kai täällä välinpitämättömiä ennenkään olla oltu, toivottavasti ei vieläkään!

No voi hiivatti! Mitenhän tässä osaisi auttaa.🤨

Mikä on mielen noin surkeaksi ajanut?

Se on jännää tämä elämä. Joskus sitä kuvittelee, että on pohjalla ja että kaikki on syvältä/loppu, ja, sitten yhdessä hetkessä kaikki muuttuukin! Tämä on asia minkä vuoksi on löydyttävä toivoa ja näköalaa paremmasta.🙏🏼

Tarvitset muutosta rutiineihin ja joudut lähtemään pois mukavuusalueeltasi - se sairastuttaa sinua! Oletko hakenut apua/juttuseuraa muualtakin kun täältä? Tämä olis varmasti tarpeen.

Toivon sinulle kovasti voimia! Usko siihen että kaikki on kohta paremmin, tämä paha olo menee ohi!🙏🏼❤️ *halaa rutistaa oikein kunnolla*

Ei kai täällä välinpitämättömiä ennenkään olla oltu, toivottavasti ei vieläkään!

No voi hiivatti! Mitenhän tässä osaisi auttaa.

Se on jännää tämä elämä. Joskus sitä kuvittelee, että on pohjalla ja että kaikki on syvältä/loppu, ja, sitten yhdessä hetkessä kaikki muuttuukin! Tämä on asia minkä vuoksi on löydyttävä toivoa ja näköalaa paremmasta.

Tarvitset muutosta rutiineihin ja joudut lähtemään pois mukavuusalueeltasi - se sairastuttaa sinua! Oletko hakenut apua/juttuseuraa muualtakin kun täältä? Tämä olis varmasti tarpeen.

Toivon sinulle kovasti voimia! Usko siihen että kaikki on kohta paremmin, tämä paha olo menee ohi! *halaa rutistaa oikein kunnolla*

Voi kiitos! Olet varmasti oikeassa, että mukavuusalueelta olisi päästävä välillä pois. Ehkä kaikki vielä muuttuu vähön paremmaksi. En ole hakenut apua muualta.

Kiitos paljon. Piristit yötäni.

Minäkin valvot yöt 4-5 saakka aamuyölle ja nukun 2-4 iltapäivään. En ole vihainen kenelläkään. Toivon sulle kaikkea hyvää ja että saisit rauhan mieleesi ja sydämeesi. Nuku hyvin sitten kun sua nukuttaa.

No voi hiivatti! Mitenhän tässä osaisi auttaa.

Se on jännää tämä elämä. Joskus sitä kuvittelee, että on pohjalla ja että kaikki on syvältä/loppu, ja, sitten yhdessä hetkessä kaikki muuttuukin! Tämä on asia minkä vuoksi on löydyttävä toivoa ja näköalaa paremmasta.

Toivon sinulle kovasti voimia! Usko siihen että kaikki on kohta paremmin, tämä paha olo menee ohi! *halaa rutistaa oikein kunnolla*
Luulen, että ap yritti sanoa itse asiassa "olette merkityksettömiä mulle" vaikka ei oikeasti sitäkään tarkoittanut. :unsure:

• Tykkää
Reactions: Lispetti
En viittaa fiksuihin, toisia kunnioittaviin, rekisteröityihin käyttäjiin eli tietyt kantikset, joissa kyllä satiiria. Mutta ei kuitenkaan koulukiusaajaa eikä kyykyttäjää.

Minäkin valvot yöt 4-5 saakka aamuyölle ja nukun 2-4 iltapäivään. En ole vihainen kenelläkään. Toivon sulle kaikkea hyvää ja että saisit rauhan mieleesi ja sydämeesi. Nuku hyvin sitten kun sua nukuttaa.
Täydenkuunaikaan ei ole ihmiset nukkuneet, kun silloin on pitänyt tehdä päivän askareet. Sitten onkin ihana nukahtaa-antaa unen tulla, kun on tarpeeksi väsy.

En minäkään oikeastaan vihaa ketään. Kiva, etten ole ainoa valvoja.
Kiitos sinulle. Täällä on monta hyvää ihmistä.
Mieki heräsin vasta äsken kun meni edellinen yö ihmetellessä. Tajuttoman kaunis kuutamo on ollut monena yönä. Kannettiin yrttiruukut sisälle, ettei tarvi kytätä pakkasmittaria. Kuurankukkaset ovat myös todella kauniita viherhuoneen ikkunoissa.

Ei ole fiksua jättää yhtä kaiken ulkopuolelle. Olen pettynyt kaikkeen. Ahdistus ajaa siihen viimeiseen tekoon. Kamelinselkä katkesi. Elämä on mennyt sietämättömäksi. Nukun päivät, valvon yöt. Ei ole pitkäjänteisyyttä, ei ole tahtoa, ei ole motivaatiota. Mikään ei tunnu miltään. On vain pimeys ja synkät muistot varjostavat mieltä. En mä oikeasti jaksa edes vihata. Olette välinpitämättömiä mulle.
Kamelinselkä- vertaus tarkoittaa ihan muuta.
Se on sotkeentunut sanaan selkä, eikä riippusilta!
Pitkälle matkalle täytyy ottaa isokyttyräinen kamelit eikä koskaan lähdetä vääränkokoisella liikkeelle. Se nyt vaan on sääntö, josta ei saa poiketa. Tai sitten pysyy siellä missä on.

Täydenkuunaikaan ei ole ihmiset nukkuneet, kun silloin on pitänyt tehdä päivän askareet. Sitten onkin ihana nukahtaa-antaa unen tulla, kun on tarpeeksi väsy.
Onko meressä nousuvesi vai laskuvesi, kun on täysikuu? Ihminen on enimmäkseen vettä ja kun kuu vaikuttaa maapallon veteen niin vaikuttaa vetiseen ihmiseen täydenkuun aikaan unettomuudella vai nostaako se verenpainetta, vaikuttaako mielialaan?

Kamelinselkä- vertaus tarkoittaa ihan muuta.
Se on sotkeentunut sanaan selkä, eikä riippusilta!
Pitkälle matkalle täytyy ottaa isokyttyräinen kamelit eikä koskaan lähdetä vääränkokoisella liikkeelle. Se nyt vaan on sääntö, josta ei saa poiketa. Tai sitten pysyy siellä missä on.

Kuu liikuttaa maapallolla olevaa vettä sinne jotkut väittää, että eivät saa nukutuksi täydenkuun aikaan sanovat "kuuhulluudeksi". Vellookohan näillä muka kehossa oleva vesi sinne jä tänne kuun vaikutuksesta eivätkä siten saa nukuttua.
Eikun se on kautta aikojen ollut ihmisillä ainoa aika, jolloin on nähnyt reissata kotipihaa kauemmas. Esim markkinat, pyyntiretket ym. Sisäänrakennettu systeemi: tulee toimeen vähemmälläkin unella kuten myös Uudenkuun aikaan.