Mä voisin melkein kuristaa miehen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raivoakka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Raivoakka

Vieras
Voi että miehet osaa olla tunteettomia idiootteja.

Meillä on haaveena vauva ja tänään testasin kolmella erimerkin testillä negaa. Harmittaa, itkettää ja mitä sanoo mies?

Teet huomenna uudelleen, kyllä ne siitä plussaksi muuttuu.

No mihin ne enään muuttus, eiköhän tämä taas tässä kierrossa ollut tässä (tänään kp 26/28) Parin päivän päästä siis alkaa menkat ja varmasti senkin takia ottaa niin aivoon kaikki, mutta miksi miehen pitää turhia toiveita elättää. Jos testikin mainostaa, että näyttää plussaa ennen menkkoja, niin eiköhän se silloin näytä:(

Mitäköhän tunteetonta ja idiotismia tuossa nyt oli? Yritti lohduttaa ja tsempata. Ei miehet välttämättä edes tiedä mistään kiertopäivistä ja raskaustestien toiminnoista.

Kannattaa katsoa myös peiliin, ei välttämättä ole kovin helppoa yrittää lohduttaa pettymyksessä rypevää naista joka syytää kaiken pettymyksen miehen niskoille. Sitähän tuo nyt oli, sua harmittaa (ymmärrettävää), mutta ei se syy ole miehessäsi.

Ymmärrän, että kovasti toivot lasta, mutta kannattaisikohan relata vähän? Tupakointi ja alkoholinkäyttö kannattaa lopettaa jo siinä vaiheessa, kun raskautta alkaa suunnittelemaan. Jos olet työssä, jossa käsittelet sikiölle vaarallisia aineita, niin sitten kannattaa tehdä raskaustesti asap. Muussa tapauksessa vasta sitten, kun kuukautiset ovat pari viikkoa myöhässä tai tulee jotain muuta raskauteen viittaavaa oiretta. Ei raskaus lukuisilla raskaustesteillä ala, valitettavasti :hug:

hitsi vieköön tuota paniikkia. Ihan oikeasti ota nyt rauhallisesti. Mies yrittää jotenkin rauhoittaa sinua, ei ehkä kykenekään muulla tavalla siihen. :( Miksi ihmeessä testailet eri testeillä ja lasket kiertopäiviä ym. Ei tuossa ole mitään järkeä. Kyllä se plussa tulee yhdellä testillä jos on tullakseen. Hysteriaa ilmassa.

sun mieshän tukee ja lohduttaa?! otat nyt vaan ihan liikaa paineita siitä plussaamisesta. Sitä paitsi miehesi voi olla ihan oikeassa, ei mullakaan testit näyttäneet edes hailakkaa plussaa ennen kun menkat oli myöhässä (oli vielä herkkiä testejä!).

[QUOTE="vieras";27479155]sun mieshän tukee ja lohduttaa?! otat nyt vaan ihan liikaa paineita siitä plussaamisesta. Sitä paitsi miehesi voi olla ihan oikeassa, ei mullakaan testit näyttäneet edes hailakkaa plussaa ennen kun menkat oli myöhässä (oli vielä herkkiä testejä!).[/QUOTE]

Nimenomaan... Onko ap:n mies aina yhtä kannustava? Kannattaa pitää kiinni. Itselläni kokemusta miehestä, joka todellakin on itsekäs, v***uilee todella ilkeästi ja osaa lytätä mua todella ovelasti maanrakoon. Ymmärrän, että harmittaa, mutta oikeasti jotain realismia kehiin. Mitä miehen olisi pitänyt sitten sanoa? Vai olla hiljaa vaan? Älä nyt hikeenny tästä, mutta haluan vain, että tajuat itsekin tuon tilanteen.

Jos testikin mainostaa, että näyttää plussaa ennen menkkoja, niin eiköhän se silloin näytä:(

Mainoskikka, hyvä nainen. Jos sanottaisiin, että "näyttää plussaa jo viikon menkkojen poisjäännistä", niin kukaan kiireinen höyryäjä ei ostaisi niitä ja testaisi ennen menkkoja. Sitä toimisi rationaalisesti ja katsoisi ensin, alkavatko menkat. Jäisi iso kasa rahaa haalimatta firmalle.

Et sitten tullut ajatelleeksi että mies tarkoitti että kyllä se siitä ennemmin tai myöhemmin plussaksi muuttuu (=kun teillähän on nyt yritys käynnissä, eli jo vaikka seuraavasta kierrosta saattaa nega muuttua plussaksi).

Mies itse kiikutti testit eilen apteekista ja illan puhu, että huomenna saadaan nähdä komeita plussia.

Nyt kun plussaa ei ole, asia ei yhtäkkiä olekkaan mitään, eilinen varmuus on kadonnut. Mä niin vihaan tuollaista peesailua ja paineiden asettamista.

Miksi ei voisi lohduttaa, että ei tainnut tärpätä, yritetään uudelleen. Vaan ei, nyt taas siirretään se plussien saaminen pari päivää etemmäs.

Eli siis sun menkat ei ole vielä ees tarkotus alkaa..Kysynpä vaan,että miks ihmeessä sä tressaat ittes piippuun sillä,että koitat saada sen plussan ennen ku edes menkat ei ole myöhässä.. Ja se on ihan sama mitä se testi lupaa,,kyll ne mainoskikkoja on... Uutta testausta kehiin,ku ne menkat on selvästi myöhässä.

Uskallan väittää,että tressaamalla ei seuraa mitää hyvää..

[QUOTE="alkup.";27479196]Mies itse kiikutti testit eilen apteekista ja illan puhu, että huomenna saadaan nähdä komeita plussia.

Nyt kun plussaa ei ole, asia ei yhtäkkiä olekkaan mitään, eilinen varmuus on kadonnut. Mä niin vihaan tuollaista peesailua ja paineiden asettamista.

Miksi ei voisi lohduttaa, että ei tainnut tärpätä, yritetään uudelleen. Vaan ei, nyt taas siirretään se plussien saaminen pari päivää etemmäs.[/QUOTE]

Miehesi ajattelee vähän erilailla kuin sinä ja yrittää lohduttaa omalla tavallaan ja sinä olet valmis kuristamaan hänet? Voi jeesus... Minä väittäisin, että sinä kaipaat vähän lisää elämänkokemusta, miten sinä jaksat olla raskaana, synnyttää ja olla pienen lapsen äiti, kun kaikki ei elämässä aina mene niin kuin kuuluu sinun mielestäsi.

• Tykkää
Reactions: Kissimi
Niin ja sitten se oleellinen että puhuitko miehelles tästä pissausplussausvitutuksesta? Vai mökötätkö marttyrinä ja ukko on pihalla kun se kuuluisa pissanvärinen lumiukko?

[QUOTE="alkup.";27479196]Mies itse kiikutti testit eilen apteekista ja illan puhu, että huomenna saadaan nähdä komeita plussia.

Miksi ei voisi lohduttaa, että ei tainnut tärpätä, yritetään uudelleen. Vaan ei, nyt taas siirretään se plussien saaminen pari päivää etemmäs.[/QUOTE]
Ei miehet tajua tuollaista. Eikä kaikki naisetkaan. Mä olen molempien lasteni kohdalla saanut ekasta testistä negan. Muutaman päivän päästä on tullut plussa. Ei mullekaan olisi tullut mieleen alkaa lohduttamaan vielä tuossa vaiheessa, että ei tainnut tärpätä. Ja sano sille miehellesi, että yksi testi kyllä riittää ja sen voi tuoda sitten, kun kuukautiset on viikon myöhässä.

Ootteko kauankin yrittäneet lasta? Voisi kuvitella että vähintäänkin vuosien yrittäminen ja mahdollisesti IVF-hoidotkin olleet käynnissä...?

Mun nähdäkseni ainoa, joka tässä paineta asettaa, olet sinä itse. Mies yrittää tukea miten parhaaksi näkee ja sinä syydät kaiken turhautumisesi hänen niskaan. Tuli sama mieleen mitä joku tuolla yllä sanoi, että jos tuollaisesta jo kilahtaa, ei todellakaan tiedä niistä vaikeuksista joita lapsiperheen elämä tuo tullessaan. Jos tai kun siihen tilanteeseen joskus pääset, tajuat tämän itsekin.

Yhteistyössä