mää en kestä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ChEERS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ChEERS

Aktiivinen jäsen
08.11.2008
1 145
0
36
mikä hitto tässä mun tuurissani on? mä oon oikeesti huono-onnisempi kun aku ankka ja alkaa vähän kypsyttää. sellasia ihan arjen pieniä asioita, joita sattuu jatkuvasti. ihme et ei oo mitää isompaa sattunu vielä *koputtaa puuta*

esim.viime viikolla ajattelin pitkästä aikaa et teenpä kanttarellikeittoa ja kaivoin sauvasekoittimen vesi kielellä kaapista -eihän se yhtäkkiä toiminu jne.

tänään oon sitten aivan hiki päässä siivonnu, hinkannu kaikki paikat niin et oman naamansa näkee nyt lattioista ja seinistä. laitoin uudet sohvanpäälliset ja uudet matot olkkariin ja eteiseen. tein jauhelihapiirakan ja kävin saunassa kun sain lapsen nukkuun. oli aivan helvetillinen työpäivä joten saunan jälkeen kaaduin sohvalle, avasin siiderin ja otin palan piirakkaa. ja enkös kaatanu sen siiderin pitkinpoikin, sitä tahmaa oli jokapaikassa ja hermo meni :headwall: |O

nyt pitäs mennä laittaa pyykit kuivuun, mut ei vois vähempää kiinnostaa kun oon just hinkannu hien pintaan kuivaamalla sitä siideriä pöydältä, lattialta, senästä ja lapsen joulukalenterista :xmas: ja toki sitä roiskui myös uusiin sohvanpäällisiin :xmas:
mä en tajua miks, mutta en enää nykyään kestä yhtään tolalsia tavallisia VAHINKOJA joita sattuu kaikille, menee heti ihan perkeleesti hermo :ashamed:

Yhteistyössä