Mää oon niin onnellinen!!!Nyt ne tiputti vielä 5000euroa!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Multakussuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Multakussuu

Aktiivinen jäsen
19.03.2008
1 312
0
36
Viitaten tähän ketjuuni:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1111412

Nyt on kauppa periaatteessa jo selvä,13000euroa saatiin hintaa alas ja nyt aletaan olla tyytyväisiä...varmaan tulee kaupat!!! :D

Huomenna tosin vasta ilmoitan välittäjälle että taidetaan hyväksyä vasta-tarjous ja eikun kauppojen tekoon!Jipii!!!

Saadaan niin ihana talo,kahdella tontilla varustettuna,on tilaa meidän perheen siinä elää ja olla.

Ja mikä pääasia,ei muuta kun uudet tapetit seiniin ja muuta remppaa ei tarvi kun se on valmiiksi rempattu.

Ihanaa,omaan kotiin!!! :D :D :heart: :heart: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:
Mä ilmottasin jo tänään välittäjälle, ettei kauppa mee sivu suun, tuttaville kävi niin!

Joo ei kannattais kauheasti iloita ennen ku nimet on paperissa.

Lupasivat huomiseen odotella!Raukeaa meidän edellinen tarjous yhdestä toisesta talosta :wave: =)

No sitte :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:
Mä ilmottasin jo tänään välittäjälle, ettei kauppa mee sivu suun, tuttaville kävi niin!

Joo ei kannattais kauheasti iloita ennen ku nimet on paperissa.

Lupasivat huomiseen odotella!Raukeaa meidän edellinen tarjous yhdestä toisesta talosta :wave: =)

No sit kai kannattaa ootella.
meillä kävi oman myynnissä niin, et samana päivänä, kun oltiin puhelimitse hyväksytty tarjous, saatiin toinen korkeempi tarjous, ja välittäjä sanoi, et eiku tarjouskilpa pystyyn vaan!

tosiasia on, että jos joku tekee niille tänään korkeamman tarjouksen kuin te, niin niillehän ne sen myyvät. Eli lupauksesta huolimatta niin voi käydä.

Mutta sä olet kyllä niin innoissasi, että toivon kovasti teidän saavan tuon talon!:)

Yhteistyössä