Maahanmuuttajan mielestä Vilhelm Junnila on oikein hyvä ihminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
https://www.hs.fi/kotimaa/turku/art-2000009685848.html
" Yksi Junnilan hyvin tuntemista ihmisistä on Kultarannan kioskin yrittäjä David Mbing. Vuonna 2005 Afrikan Kamerunista Suomeen muuttanut Mbing istuu nykyisin itsekin Naantalin kaupunginvaltuutettuna perussuomalaisten riveissä. Hän lähti mukaan kuntapolitiikkaan juuri Junnilan rohkaisemana ja sai vuoden 2017 kuntavaaleissa hieman alle neljäkymmentä ääntä. Mbing tutustui Junnilaan kioskillaan. ”Hän kävi täällä kioskilla, jutteli minun kanssani ja oli lempeä ja helposti lähestyttävä. Hänelle on alusta asti ollut helppo puhua.” Mbing vakuuttaa, ettei ole koskaan nähnyt Junnilan käytöksessä mitään rasismiin tai natsismiin viittaavaa. " ... " Kun koronapandemia alkoi, Mbing painiskeli isoissa vaikeuksissa kioskinsa kanssa. Sitten paikalle ilmestyi Junnila, joka auttoi miestä. ”Hän tuli tänne, neuvoi minua ja kertoi, mistä voin pyytää apua ja mitä minun pitää tehdä. Olen maahanmuuttaja, en tiedä kaikkea. Kukaan muu ei näitä asioita selittänyt minulle kuin Vilhelm. Hän on aina ollut valmis tukemaan minua ongelmissa.

Suomen vasemmiston ihailema Stalin osasi tappaa ihan itse ihmisiä. Hitler sen sijaan oli herkkä taiteilijasielu ja siksi ulkoisti verityöt muille.
"Stalinilla oli 14-vuotias rakastaja, Lidia Platonovna Pereprygina, joka tuli raskaaksi 15-vuotiaana. Ensimmäinen lapsi menehtyi, toinen nimettiin Alexanderiksi.[164] Huhun mukaan Stalin oli saanut poliisilta rangaistuksen suhteesta 13-vuotiaaseen Lidia Perepryginaan."

Hitlerkin oli varmaan monien mielestä hyvä ihminen. Niin hyvä, että manipuloi ihmisiä toteuttamaan puolestaan hirmutekoja.
Ainakin Pekka Haaviston mielestä Hitler olisi saattanut olla ihan kelpo johtaja, jos olisi joissain asioissa ottanut vähän lungimmin. :ROFL:

https://www.hs.fi/kotimaa/turku/art-2000009685848.html
" Yksi Junnilan hyvin tuntemista ihmisistä on Kultarannan kioskin yrittäjä David Mbing. Vuonna 2005 Afrikan Kamerunista Suomeen muuttanut Mbing istuu nykyisin itsekin Naantalin kaupunginvaltuutettuna perussuomalaisten riveissä. Hän lähti mukaan kuntapolitiikkaan juuri Junnilan rohkaisemana ja sai vuoden 2017 kuntavaaleissa hieman alle neljäkymmentä ääntä. Mbing tutustui Junnilaan kioskillaan. ”Hän kävi täällä kioskilla, jutteli minun kanssani ja oli lempeä ja helposti lähestyttävä. Hänelle on alusta asti ollut helppo puhua.” Mbing vakuuttaa, ettei ole koskaan nähnyt Junnilan käytöksessä mitään rasismiin tai natsismiin viittaavaa. " ... " Kun koronapandemia alkoi, Mbing painiskeli isoissa vaikeuksissa kioskinsa kanssa. Sitten paikalle ilmestyi Junnila, joka auttoi miestä. ”Hän tuli tänne, neuvoi minua ja kertoi, mistä voin pyytää apua ja mitä minun pitää tehdä. Olen maahanmuuttaja, en tiedä kaikkea. Kukaan muu ei näitä asioita selittänyt minulle kuin Vilhelm. Hän on aina ollut valmis tukemaan minua ongelmissa.
EN voi lakata nauramasta :D :D :D :D Ei oo totta tuo juttu...mutta uskoo ken tahtoo

Yhteistyössä