mä olen opiskellut ensin hämeenlinnassa ja sit tampereella. tampereella tutustuin yhteen mun luokkalaiseen tyttöön ja meistä tuli ihan parhaat ystävät. siinä sit selvis ajan myötä,et tää tyttö on alunperin hämeenlinnasta ja mä tiedän sen perheen hämeenlinnan kouluajoiltani. nyt sit olin mun yhden toisen ystävän kanssa viihteellä ja tuli puhetta sukulaisista ja se selvis että tää mun tampereen ystäväni on tämän toisen ystäväni serkku ja ovat myös hyvin läheisissä väleissä,ei vaan oo ikinä tullu puheeks
ja tää mun tampereen ystävä pyörii samoissa porukoissa mun lapsuudenystävän kanssa jota en ole nähnyt kymmeneen vuoteen ja tän mun ystävän kautta sit taas löydettiin toisemme..
en tiedä saiko tosta mitään selvää,mut ihan itekseni täs hihittelen ku on niin outoo et tunnetaan kaikki toisemme ja toistemme kaverit jotain kautta
ja tää mun tampereen ystävä pyörii samoissa porukoissa mun lapsuudenystävän kanssa jota en ole nähnyt kymmeneen vuoteen ja tän mun ystävän kautta sit taas löydettiin toisemme..
en tiedä saiko tosta mitään selvää,mut ihan itekseni täs hihittelen ku on niin outoo et tunnetaan kaikki toisemme ja toistemme kaverit jotain kautta