J
just joo
Vieras
Niin,mun mielestä on yks aivan mahtavan ihana ja suloinen tuoksu ylitsemuiden:......???Arvaa?=) Kerro omasi silti myös..=)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja just joo:Niin,mun mielestä on yks aivan mahtavan ihana ja suloinen tuoksu ylitsemuiden:......???Arvaa?=) Kerro omasi silti myös..=)
Alkuperäinen kirjoittaja Lapsilisä:Vauvan päänahka ja pentukoiran tassunpohjat :xmas:
Oletko koskaan haistellut?Alkuperäinen kirjoittaja yökkis:vauva kyllä,, mutta h..ttiin nuo tassunpohjat...
Alkuperäinen kirjoittaja Lapsilisä:Vauvan päänahka ja pentukoiran tassunpohjat :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja harakanhattu:mä muuten komppaan noita tassunpohjia! Pennun pienet ja pehmoiset tassunpohjat on niin söpöt ja ihanan tuoksuset!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja oooo:Palaneen tulitikun tuoksu ja bensan hajua
Alkuperäinen kirjoittaja Gardenia:Alkuperäinen kirjoittaja oooo:Palaneen tulitikun tuoksu ja bensan hajua
sillälailla!
ei mut aikuisten oikeasti vauvan pää tuoksuu niin ihanalle että jos sitä tuoksua saisi pullotettua niin olisin onnellinen! tuoksuttelen tyttöni päätä koko ajan, kun esikoinen on jo niin iso ettei sen pää enää tuoksu kovinkaan hyvälle
ja pentukoira yleensäkin, paitsi tassut niin myös korvat tuoksuvat tosi suloisille!tuli melkeen koirakuume kun pääsin yhtä belginpentua haisteleen viime viikolla
![]()