maailman tyhmin kysymys nyt hävettää ja paniikki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja morkkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

morkkis

Vieras
en mä voi olla näin pässi, enhän? En voi, en. tuli sitten illalla eilen sellanen tapaturma että lähdin yhden entisen miesystävän kanssa meille baarista, noh tietenki harrastettiin seksiä ja en käytä mitään ehkäsyä. En ole vuoteen käyttänyt.
Sanoin tietty asiasta ja molemmat oltiin vähintään 2.5 promillen humalassa, järki hoi..
Mies ei tullut mun sisään vaan just ennen h-hetkeä vehkeen pois, tuli siis ns omalle kädelleen tai siis kämmenelle ja koska en itse saanut orkkua niin hän jatkoin heti samantien mun tyydyttämisistä tällä kädellään ( joo, olemme idiootteja) missä oli siis spermaa, ei varmaan litrakaupalla mutta oli kuitenkin sen verran että sormet oli liukkaat, sanokaa ettei tästä voi tulla raskaaksi kun eihän ne sormet mene ihan tonne loppuun asti kuten jos olis suoraan lauennut mun sisälle mutta kuitenki voiko pienemmästä määrästä olla pienempi riski raskautua?? Makasin hetken sängyllä vielä sen jälkeen eli nuo eritteet ei päässyt heti valumaan pois..Mulla alkanut edelliset menkat 18.pvä huhtikuuta, ja kiertoni on 32-36 pvä eli aika epäsäännöllinen, eikai nyt herranjestas ole mahd. että tälläasetä voi tulla raskaaksi??

Tyhmä on se joka ei kysy!

Voit tulla tuosta raskaaksi, on ihan mahdollista mutta nyt sit hakemaan jälkiehkäisypillerit lekurilta ja huoli pois!

Ja seuraavan kerran, osta hyvä nainen kortsuja!

Miksi kutsutaan keskeytyneen yhdynnän tekeviä pariskuntia? Joskus äidiksi ja isäksi!!!! Aina pääsee pari pisaraa ja viel kännis, just joo. Mahdollisuus on olemassa!!!!!

Voi jeesus. Siis jos et jo tiedä sitä, että tuo ns. "keskeytetty yhdyntä" ei estä raskautta. Nestettä "tipottelee" kuitenkin koko ajan pippelistä... EIKÖ JUMALAUTA EHKÄISYNEUVONTAA OLE NYKYAIKANA TARPEEKSI?????????????????? Meillä ainakin oli, 9-11 vuotta sitten yläasteella.

Alkuperäinen kirjoittaja t. jopi:
voihan sitä tulla touhutipoistakin raskaaksi. ja sen yhen palstalaisen tyttöhän tuli pyyhkeestä paksuksi.

Aivan. näin juuri, pyyhkeestähän se tapahtuu. HEKO HEKO!!! ;) Kyllä ne spermat menee pikkasen syvemmälle ku ........ ;)

eli ei ole suurta huolta..mä ajattelin taas että tästä on yhtä iso riski kuin et olis lauennut mun sisään,koska kyllä sitä spermaa oli jonku verran hänen käsis miksei tajunnut edes pyyyhkiä käteensä vaan samantien työnsi sormet mun sisään..miksi,miksi ei ajattele mitään ku on juonut..
piäskö kuitenki hakea ne pillerit..

Meinasin just vastata, että kai sitä nyt tuolla konstilla voi raskautua kun kerran pyyhekin voi raskauttaa mutta joku muu ehtikin ensin muistuttaa tästä palstalla olleesta jutusta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
eli ei ole suurta huolta..mä ajattelin taas että tästä on yhtä iso riski kuin et olis lauennut mun sisään,koska kyllä sitä spermaa oli jonku verran hänen käsis miksei tajunnut edes pyyyhkiä käteensä vaan samantien työnsi sormet mun sisään..miksi,miksi ei ajattele mitään ku on juonut..
piäskö kuitenki hakea ne pillerit..

Ei kun kannattaa jäädä arpomaan kotiin ja pohdiskelemaan tilannetta perinjuurin...

Yhteistyössä