Hae Anna.fi-sivustolta

Maailmanhistorian valtavin sanoma:Jeesus on ylösnoussut!

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä Mikko L, 04.04.2010.

1. Artangel Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    ........

Last edited: 21.08.2014
  2. Artangel Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    .......

3. Näinpä Vierailija

Lisäksi huomattiin että nekin fyysisesti kuolleet jotka irtautuivat kehostaan kesken leikkauksen ja joiden silmillä oli leikkauksen ajan käytettävät painokankaat, tai/ja joiden kuolleenaolon ja elvytyksen aikana huoneeseen tuli aivan uusia ihmisiä ja tai uudenlaisia elvytyskojeita joita ei ollut aiemmin käytetty, pystyivät ruumiista irtautuneena kertomaan millaisia kojeita tuotiin, minkä nimisiä ja tai näköisiä ilhmisiä tuli huoneeseen, mitä puhuttiin ja sattuiko jotain tavallisesta poikkeavaa. Nämä oli helppo tarkistaa henkilökunnalta ja raporteista. Kuvaukset pitivät yhtä tapahtuneiden kanssa eikä kyse voinut niin ollen olla hetkeä ennen tai jälkeen kuoleman tapahtuneista havainnoista. Tai että sillä olisi edes merkitystä tässä asiassa.
    Näreaho on tutkinut kuolemanrajakokemusta myös sokeilla, jossa tuli esiin, että sokeat eivät olleet sokeita ruumiista irtautuessaan vaan kykenivät samalla tavalla kertomaan tapahtumista näköaistiin perustuen.

4. Karelia Vierailija

Niin, ei sitä pyhyyttä tajua jos ei sitä ole kokenut. Ihan luonnollista.

5. engel48 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Missä on tutkittu , ketkä ovat tukimuksen suorittaneet ??

6. Artangel Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    .........

7. engel48 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Mihinkä uskonlahkoon Näreaho kuluu ?

8. Artangel Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Ei Engelkään ole tullut uskoon, vaikka on minua vanhempi. :)

9. engel48 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Ei niin, vaikka oli uskovaiset vanhemmat ja kirkkoon raahattiin heti kun oppi kävelemään.

10. Karelia Vierailija

olet kova luokittelemaan ihmisiä? En ole kirjoittanut tekstissäni helvetistä, luomisesta enkä Jumalasta joten en osaa todeta sinulle juuri nyt mitään noihin. Olen jopa hämmästynyt, miksi minun pitäisi kommentoida sinulle ajatuksiani noista asioista jos en ole niitä tuonut esille tai osoittanut kiinnostusta niihin. Kirjoitin pyhyyden kokemuksesta, en Jumalasta ja helvetistä.

11. Artangel Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    ........

12. Karelia Vierailija

En kirjoittanut sinun kokemuksistasi. En näe tässä itään viittausta sinuun:

Se oli käsitykseni pyhyyden kokemisesta ja pyhyyden tunteen tunnistamisen ehdoista. Se tapahtuu samalla tavalla kuin kaikkien muidenkin tunteiden ja ilmiöiden tunnistaminen. Pyhyys on ensin kohdattava ja koettava ennen kuin tietää mitä se on. Sillä tavalla pyhyyden kokeminenkin ja sen tunnistaminen on ihan luonnollista. Siitä ei tiedä mitään jos ei ole sitä kokenut.

13. Karelia Vierailija

Et ole loukannut. Mietin laitanko ensimmäiseen lauseeseeni silmäniskun ja kysymysmerkin, mutta ajattelin sen voivan tuntua pilkalta eikä keventävältä, kuten sen olisin tarkoittanut, siksi vain kysymysmerkki.

14. Artangel Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    No hyvä, kun täällä ei aina tiedä missä mielessä toinen sanoo. :)

15. Karelia Vierailija

Näin on. Kaikkea hyvää sinulle.

16. engel48 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Saarnaajavesseli Mikko Lahden otsikko vuosien takaa:
    ""Maailmanhistorian valtavin sanoma, Jeesus on ylösnoussut""

Tänään sen kuuluisi olla:
    Maailmanhistorian valtavin petos, Jeesus on ylösnoussut.
    Rooman kirkko edustaa maailman suurinta petkutuslaitosta, Islam on seuraava sitten tulevat protestantit ja muut ,monet sadat kristilliset lahkot.

Kaikki he käyvät evoluutista taistelua ihmisten" sieluista" , mutta ennenmuuta heidän rahoistaan.
    Rooman kirkko on ykkönen myös siinä, paljonko on maallista mammonaa ihmisiltä saatu kupattua vuosisatojen aikana Vatikaaniin on koottu maailman rikkaudet.

Kohta se on tuhat vuotta meidänkin kirkko kansaa nylkenyt ja helvetintulella pelotellut.
    Taitaa kuitenkin pikku hiljaa tulla pää vetävän käteen . Kansa eroaa kymmenin tuhansin vuosittain taikuuden linnakkeesta.
    Paljon onnea näille järkeville ihmisille.

Toivottaa arkkiateisti engel48

17. Artangel Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    ........

18. engel48 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Tee sinä järkevänä naisena avaus.

19. Artangel Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    .........

20. engel48 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Ihmisellä pitää olla uskallusta esittää omat mielipiteensä ja sen lisäksi uskallusta puolustaa omia näkemyksiään.
    Vain sellainen asenne vie kehitystä eteenpäin.
    Meillä kaikilla on ajatteluelimet pääkopassa, mutta monien kanssaihmisten kohdalla olen huomannut aivojen olevan koko ajan lepotilassa.

21. 654 Vierailija

Tee se sillä tavalla että et itse provoa toisia. Sitten ei tule vihapostia. Sillei metsä vastaa, kuin sinne huudetaan.

22. Artangel* Vierailija

Sana on tosiaan mahtavampi kuin mikään miekka. Joskus sitä vaan osuu suoraan hermoon.

23. Artangel* Vierailija

24. Mikko L Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0

Terveisiä Joensuusta.Pientä vappuiloittelua hyvien ystävien seurassa.

Olihan mielenkiintoinen toriohjelma: Sdp:n ja Vasurien marssi, kyltit ja puheet, Jeesus-marssijoiden kulkue ja torisanoma. Sekä vanhojen autojen ja entisten nuorten sävellahjan kuuntelijoiden ohimarssi.

No, mutta Vesimies-70!

Eihän se minun vikani ole, jos sinulla on väärä kuva ja usko Raamatun Jumalasta ja Jeesuksesta,meidän Herrastamme. Ja ylipäätään Raamatun profeetallisista ilmoituksista.

Niin moni meidän Herramme muurahainen elää itsepetoksessa. Moni kuvittelee että Taivaallinen Majesteetti olisi jokun pilven päällä myhäilevä ukko joka aina silittelee veriruskeita syntejäni ja antaa ne anteeksi. Halusin tai ei.

Ei niin. Vaan rakkauden Jumala,joka elää ja hallitsee tämän pallon alla ja päällä eläviä sieluja, on Pyhä Jumala.

Jo Raamatun Jesaja - profeettojen ruhtinaaksi kutsuttu - koki syntisyytensä ja kuolevaisuutensa saadessaan julistajakutsun salatulta Kaikkivaltiaalta:

Hän kertoo Jumalan kohtaamisesta ja taivaallisesta kutsustaan näin:

" Kuningas Ussian kuolinvuotena minä näin Herran istuvan korkealla ja ylhäisellä istuimella, ja hänen vaatteensa liepeet täyttivät temppelin.
    2 Serafit seisoivat hänen ympärillään; kullakin oli kuusi siipeä: kahdella he peittivät kasvonsa, kahdella he peittivät jalkansa, ja kahdella he lensivät.
    3 Ja he huusivat toinen toisellensa ja sanoivat: "Pyhä, pyhä, pyhä Herra Sebaot; kaikki maa on täynnä hänen kunniaansa".

4 Ja kynnysten perustukset vapisivat heidän huutonsa äänestä, ja huone täyttyi savulla.
    5 Niin minä sanoin: "Voi minua! Minä hukun, sillä minulla on saastaiset huulet, ja minä asun kansan keskellä, jolla on saastaiset huulet; sillä minun silmäni ovat nähneet kuninkaan, Herran Sebaotin."

Jes. 6:1-5

25. Tämä Vierailija

kosketti.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy