Maailmanparannusketju. Millaisessa maailmassa haluaisit elää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en luovuttaisi omaa anoppiani. Hän edistää maailmanrauhaa kun joskus suostuu vahtimaan meidän riehakkaita muksuja ja mä saan pienen hetken vapaata. :heart:

No en minäkään omaani. Maailmanrauhan, eikä mielenrauhaedistäjäksikään en häntä kruunaisi, mutta jos maailma olisi myös minun hyväntahtoisuudeltani parempi paikka, mahtusimme sujuvammin samaan maailmaan.

• Tykkää
Reactions: Echo
Alkuperäinen kirjoittaja rássi;30032159:
Kaikki lapset syntyisi toivottuina ydinperheisiin, kukaan ei jäisi yksin, kaikki löytäisivät kumppaninsa, kaikki saisivat niin monta lasta kuin haluaisivat, kaikki valmistuisivat kouluista ja löytäisivät oman alansa, kaikki saisivat töitä,
suklaa ei lihottaisi, alkoholisteja ei olisi eikä narkkareita, nuoriso kuuntelisi humppaa ja kävisi lavatansseissa, miehet olisivat miehiä ja halla ei korjaisi satoa.

:heart:

Raha ja valta ois jaettu niin, että kaikilla ois hyvä olla. Jos ei osais käyttää rahaa, perustarpeet hommais joku muu. Heikommista pidettäis huolta. Jokainen sais valita vapaasti missä asuu, mitä työtä tekee jne. Rauhaa ja rakkautta niin, että jokainen vois keskittyä psyykkiseen ja kognitiiviseen kehitykseensä vaan. Koneet hoitais miltei kaikki työt, eikä työ olis pakko, ei ainakaan 8 h per päivä. Ketään ei satutettais, eikä rikoksia tunnettais. Kenelläkään ei ois tarvetta saada päätään sekaisin. Ikuinen mukava vapaa iltapäivä,auringon valoa, sopiva lämpötila, onnellisia ihmisiä.

• Tykkää
Reactions: Data
Raha ja valta ois jaettu niin, että kaikilla ois hyvä olla. Jos ei osais käyttää rahaa, perustarpeet hommais joku muu. Heikommista pidettäis huolta. Jokainen sais valita vapaasti missä asuu, mitä työtä tekee jne. Rauhaa ja rakkautta niin, että jokainen vois keskittyä psyykkiseen ja kognitiiviseen kehitykseensä vaan. Koneet hoitais miltei kaikki työt, eikä työ olis pakko, ei ainakaan 8 h per päivä. Ketään ei satutettais, eikä rikoksia tunnettais. Kenelläkään ei ois tarvetta saada päätään sekaisin. Ikuinen mukava vapaa iltapäivä,auringon valoa, sopiva lämpötila, onnellisia ihmisiä.

Näin.

Kenenkään ei tarvitsisi tehdä työtä elääkseen ja jokainen olisi vapaa tekemään mitä haluaa kunhan ei satuta muita. Kaikista pidettäisiin huolta ja jokainen saisi itse päättää kuoleeko ja milloin.

Ehkä ne extralapset jaettas meille lapsettomille. Yhtenä päivänä olis vaan virkamies oven takana kahen tenavan kans. "Tässä on nyt nämä sun lapset, allekirjoitus tuohon, kitoos."

En varmaan avais enää ikinä ovea :D
:D

Mä haluaisin maailman, jossa ei olisi unettomuutta, jossa kaikille taattaisiin hyvät ja syvät unet.

Jossa nukkumatti, tai kuka liekään uniuuno, nukkumaija, se joka sitä hiekkaansa viskoo, olisi sitoutettu työhönsä ja sillä sannalla joku teho.

• Tykkää
Reactions: Mythago
:D

Mä haluaisin maailman, jossa ei olisi unettomuutta, jossa kaikille taattaisiin hyvät ja syvät unet.

Jossa nukkumatti, tai kuka liekään uniuuno, nukkumaija, se joka sitä hiekkaansa viskoo, olisi sitoutettu työhönsä ja sillä sannalla joku teho.

Voi kyllä. Paitsi jos ainoa keino toteuttaa se on joku matrix-kuvio ni ei ehkä sitten.

Ja juuri nyt haluaisin maailman, jossa voisi lomailla silloin kun tahtoo. Kilauttaa kaverille ( työ-) että mä en tänään viitsisi tulla. Ja en menisi, palkka juoksisi.

Mutta en elä siinä maailmassa. Joten, suljen koneen, avaan oven, astun ulos maailmaan, leveää :laugh::laugh: leipääni tienaamaan.

( ainoa, joka yhtälössä on leveä -olen minä )

orjuutetettu huokaus...:wave:

• Tykkää
Reactions: Mythago

Yhteistyössä