Hae Anna.fi-sivustolta

1. Anna.fi:n keskustelut siirtyvät Kaksplus.fi:n alle 1.12.2020.

Tästä syystä käyttäjätunnukset lakkaavat toimimasta. Voit luoda uudet tunnukset Kaksplus.fissä osoitteessa keskustelu.kaksplus.fi/register

Tervetuloa edelleen keskustelemaan kiinnostavista aiheista osoitteeseen keskustelu.kaksplus.fi

Ystävällisin terveisin,

Annan toimitus
    Dismiss Notice

Maajussi Risto

Viestiketju osiossa 'Julkkisjuorut' , käynnistäjänä Jaana75, 11.12.2006.

1. Jaana75 Vierailija

Maajussi Risto on ollut useana viikonloppuna Kuopion Sawo Kabaree -baarissa juhlimassa ja on näkynyt olevan aivan muut naiset kuin Hanna mielessa...Blondit näyttää kiinnostavan miestä eniten.

2. Who is he? Vierailija

Siis kuka se on? Joku kansanedusjaehdokasko?

3. Maan äärestä Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Ei ole heti uimassa liiveihin, vaikka naistarjontaa onkin.Pidättyväinen fiksu, hitaasti etenevä suomalainen mies. Hyvä, että tuollaisia Ristojakin on. Ei hänellä ole mikään kiire naista iskemään. On varaa odotella rauhassa.Fiksu anoppi ainakin on tulossa. Älkää tänne tulko haukkumaan, jos olette eri mieltä.
    Hanna ei meistä sopinut Ristolle.Tumma nainen Minna olisi ollut parempi, mutta tuskin nappivalinta hänkään. Ei osunut Ristoon, mikäs siinä.Hyvä Risto!

4. jep, jep, jep Vierailija

Minäkin tykkäsin Ristosta. Sellaisen inhimmillisen ja herrasmiehen kuvan sain hänestä näiden TV:ssä esiintymisten perusteella.

5. no voihan RISTO Vierailija

rasittava heppu tämä Risto. Jätkä on hidas kuin etana. Sananan ulos suusta saanti vaatii jo paljon. Eihän tollasta hidastelijaa kukaan jaksa. Ei varmasti saa eukkoa koskaan. Siinä vaiheessa kun Risto vielä pohtii ja harkitsee on böönä jo ollut vuoden naimisissa toisaalla..

6. eipä ei Vierailija

Ei sitä näissä vaimonhankinta hommissa saa hötkyillä.

7. Juupa Juu Vierailija

Ristossa meillä on elävä esimerkki siitä, ettei komeus ja karisma välttämättä yhdisty samassa persoonassa. Ulosanti on kyllä sitä luokkaa, että hohhoijakkaa. Mahtaako hän edes haluta löytää ketään (ainakaan naispuolista) kumppania:)

8. hmmm.. Vierailija

Omituinen otus savolaiseksi tosiaankin! Luulisi pikemminkin hämäläiseksi, paitsi, että hämäläiset ovat huumorintajuisia.

9. jahkaaja Vierailija

savolaiset ovat jahkaajia. Eivät halua ottaa vastuuta, se tiedetään.

10. hmmm...juu Vierailija

Kun vitsin kertoo, niin nauravat jos nauravat seuraavalla viikolla. Takuulla näin.

11. Suattaahan se ollaa niinnii, mutta suattaaha se olla toesinki päen.

Se juna män justiisa, mutta piäsööhän sitä joskus resiinalla perässä.

12. Maan äärestä Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Puhujista ja suunsoittajista ei pulaa ole. Ihmisen viestinnästä paljon alle 10% on puhetta. Viestiihän hän monella muulla tavoin, mutta kuinka tämä eukko ei ymmärrä.Jos miehen pitää oikein sanoa, että älä tuppaa likemmäs, on se kumma kun ei sana kuulu. Mies teki kyllä tyhmästi kun ohitti Minnan.Sitä hän varmasti jo katuu.Suattaahan se hyvinnii olla, että sen jo ymmärtää.
    Kyllä Risto eukon löytää. Jos ei muuten, anoppi on aivan ihana.

13. juuko Vierailija

Jaa savolaiset vaiko hämäläiset?
    Mun kokemuksen mukaan näistä molemmista savolaiset nauraa muille ja hämäläiset itselleen.

14. riinaA Vierailija

Savolaiset eivät oivalla omaa tyhmyyttään.. hämäläiset ovat hitaita vätyksiä.

15. hämy Vierailija

Hämäläiset ei muuten ole vätyksiä, vaan todellisuudessa ahkeria ja työteliäitä ihmisiä. Hitaaksi haukutaan myös, mutta johtuu siitä, että hämäläinen harkitsee ennen kuin tekee. Toisin kuin joku savolainen tai karjalainen, joille sitten paljon enempi virheitä sattuu hosuessa.

16. hämylle Vierailija

Joo olen kanssasi samaa mieltä, ei hämäläiset ole ainakaan hitaita.
    Ovat vaan aika harkitsevia, puhuvat hiukan hitaasti.
    Mukavia ja huumorintajusia ovat.

Savolaiset taasen ovat vilkkaampia, pikkasen takajaloillaan olevia, mutta
    ihan mukavia.

17. Maan äärestä Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Älkää nyt koko heimoa tuomitko tai ylentäkö yhden miehen käytöksen vuoksi. Ja ihmisellä valitettavasti on vain takajalat. Ne edessä olevat ovat kädet:)

18. Fiimeil Vierailija

Savosta oon itsekin mutta naisen näkökulmasta: mielestäni savvoo (noinkin pahasti) viäntävyys on epämiehekästä! Ei hyvä.

19. Tiu-Liu Vierailija

Risto on kerrassaan hidas. Ei hän myöskään erityisesti ole naisten perään. Minusta vaikuttaa siltä, että hänen suuntautuneisuus taitaa kääntyä kaksilahkeisten puoleen. Jotenkin sellaisen kuvan olen hepusta saanut. Ehkä vain äitinsä mielikseen on ilmoittautunut tuohon ohjelmaan ja on olevinaan naisista kiinnostunut. Riston ulosanti on niin hidasta ja uuvuttavaa, että se kävisi hyvin tuutulaulusta, ainakin uni tulisi.

20. Sypä Vierailija

Kyllä oon samaa mieltä, Riston ois pitänt nopeuttaa puhettaan, kovin ol harkitsevaa luotaan työntävää tyyliä.
    Jospa Risto löytää yhtä "hitaasti" ajattelevan naisen niin sit se natsaa....

21. Kunnon mies Vierailija

Minä tykkäsin Riston tyypistä. Ei mikkään turhan hölöttäjä, vaan vakaan miehen malli. Jos kerran äite oli niin kiva, miksi ei oisi poikakin?!

Mänkeehän työki pystymetästä kaikennäkösten härvelien ja mikkine ympäröimäässä häsläkässa olemaan oma ittennä luonnollisena. Kunnon miehen suun se tukkii hilijakseksi. Fiksu oli kaveri, katteelliset täällä vaan kitisee.

22. Ihastunut Ihmiseen! Vierailija

Hitto soikoon, kyllä noita hölösuita p*skanjauhajia maailma on jo pullollaan. Minua viehättää ihminen joka punnitsee sanansa jo ennen puhumista ja jonka sanoissa on kyllä vankka sisältö jos vastaanottajalla on kykyä löytää se. Risto vaikuttaa herkältä mutta jämptiltä (+itsetuntoiselta) ihmiseltä joka ei halua tehdä hätiköityjä ratkaisuja katuakseen myöhemmin ja kantaa myös vastuun sanoistaan ja teoistaan ja siksi miettii paljon asioita.

Toivon Ristolle onnea vaimon etsintään, hänen äitinsä vaikuttaa syvää hiljaista viisautta kantavalta ihmiseltä ja ymmärrän kyllä että silloin pojallakin on naisen suhteen kriteerit sinänsä korkealla ettei halua mitä tahansa tuulessa heiluvaa heinää vierelleen. Ja toivottavasti koko perhe pystyy jättämään pahansuopuuden synnyttämät latteudet omaan mitättömään arvoonsa.

23. sandy* Vierailija

Samaa mieltä edellisten kanssa. Minuun Risto teki vaikutuksen, koska olen itse santyyppinen ihminen; Ajattelen asioita vakavasti ja olen jonkun mielestä varmaan ujo, mytta tällainen mä olen ja kyllä noita miehiä on silti riittänyt.

24. Maan äärestä Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    No nyt sanoit suuren viisauden. Juuri näin asia on toisenkin sivullisen näkökulmasta vaikka mistään ihastumisesta ei ole kysymys. Hyvin tasapainoien ja harmooninen perhekunta tuntuu olevan kyseessä. Ristolla on aikaa odotaa, milloin tärppää. Kyllä sen sitten tietää ja iahanlle äidilleenkin terveisiä, jos vaikka sattuu lukemaan. Hiljainen viisaus. Kuvaavasti ja hienosti sanottu. Tämmöistä se on.

25. luulisin Vierailija

Oli Riston puhe hidasta tai ei, niin ainakin kaveri vaikuttaa järkyttävän yksinkertaiselta, ellei jopa tyhmältä ja käytöstapojakaan ei ole nimeksikään. Hän ei osaa ns. normaaleja kohteliaisuuksia, eikä ymmärrä niitä Hannankaan puheesta. Jää jankkaamaan omaa näkökulmaa, ei osaa huomioida muita. UGH! Mikä Juntti!

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri