Maajussit: Jounille Anne vai Maarit ?? =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sanna

Vieras
Mua kiinnostaa koko sarjassa eniten tämä yhtälö =D
Kumpi nainen sinusta oikeesti jäisi Jounin kanssa suhdetta rakentamaan, kumman kanssa suhde voisi lopulta onnistua?

Mä olen melkein varma että Maarit lähtisi hyvin nopeesti pois Jounin vierestä ja hakis itselleen ihan toisenlaista miestä. En ymmärrä mikä hänet edes sai hakemaan "morsian ehdokkaaksi jounille"

Anne taas on just samanlainen kun jouni joten mä todella toivon jounin valitsevan annen! olisivat sopusointuinen pari!

Maarit on jotenkin outo, se sen kysymyslista kauhistuttaa. On myös sellainen vähän liian erikoinen ihminen eikä sovi mielestäni Jounille. Anne on minusta parempi ihminen Jounille. Tosin en usko Jounin ja Annen jutusta syntyvän mitään suurempaa romanssia.

Cadetta: Anne on lyhythiuksinen, hiljaisempi, Maarit on se kokkolan tapaus joka kerkii joka paikkaan, on kiinnostunut kaikesta, haluaa kehittää itseään joka asiassa, on laatinut "listan" minkä vaatimukset miehen tulee täyttää yms..

Se Anne oli ihana kun viikko takaperin sanoi treffeillään jounin kanssa että "välillä kun jouni vahingossa hipaisee niin tuntuuhan se ihanan lämpimältä" ja viime jakson lopussa kun se pakkaili tavaroitaan niin se tokaisi ujona että "minut sen jounin pitäisi valita".. se Anne on ihan hassu, samanlainen ujon kankee kun jounikin mut tosi mukavan tuntunen.
Maaritin suhteen en ymmärrä ollenkaan miks se on kiinnostunut jounista?

Huomasitteko eilen, kun ne olivat siellä kodassa makkaran paistossa. Jouni alkoi puhelemaan jotain että hyvin on tytöt pärjänneet ja se Anne kiherteli vieressä.. ja Maarit vaan tuijotteli tympeän näköisenä jonnekin kaukaisuuteen, ihan kuin ei ois edes kuunnellut. Oli niin kypsän näköinen että olin aivan varma että sanoo siinä haastattelusouudessa että ei oo enää oikein innostunut ja toivoo että Jouni valitsis Annen. Tuli ihan sellainen olo, että valehteli kun sanoi että ois kiva tutusta enemmänkin. Höpö höpö.

Onkohan se Jouni ujo vai oikeasti noin jäyhä luonteeltaan?! Luulis elämän olevan aika kamalaa kun toinen on noin kankea luonteeltaan... No, toinen tykkää tyttärestä toinen äidistä.

K: huomasin mut mun mielestä se maarit on ollut kokoajan samalla linjalla, ei se ole missään vaiheessa näyttänyt olevan kiinnostunut jounista vaikka sanookin niin, -käytös ei vastaa puheita lainkaan. Anne taas on yhtä kankee (melkein) kun jounikin mut silti uskaltaa sanoa ja näyttääkin kiinnostustaan.
nounou: mäkin ihmettelen miten se jouni voikaan olla niin kankee kaikinpuolin mut enhän mä sitä sillai katsokaan vaan katson samaan tapaan kun niitä morsianehdokkaitakin, -ja anne olis ykkösvalinta minusta (jos voin vielä kerran toistaa itseäni) =D

Anne. Maarit tylsistyisi ja kärsisi maalla Jounin kaltaisen miehen kanssa. Mut tuosta Jounista: millainen mies laittaa naisen lyhentämään lahkeitaan:o Edes vitsillä. Ei oikein uponnut, mä en kattelis.

Alkuperäinen kirjoittaja näin se menee:
Maaseudulla on hyviä ja vanhanaikaisia ihmisiä. Sellaista rotua ei enää kaupungista löydä. Maalla tehdään kunnon töitä.

No joo, mutta ei se tarkoita että kaikki olisivat tuollaisia puupökkelöjä kuin tuo Jouni.

Yhteistyössä