Maalaus

  • Viestiketjun aloittaja tiitu
  • Ensimmäinen viesti
tiitu
Jäin juuri äitiyslomalle ja olen nyt kahtena päivänä muutaman tunnin maalannut vauvan pinnasänkyä tuossa pihassa. Itse ajattelin ettei siitä ole vaaraa, kun ulkona on niin hyvä ""tuuletus"", mutta mitäköhän muut ovat mieltä?
 
Tp
Samaa mietin minäkin kun ens viikolla tehdään asuntokaupat ja pitäis parin huoneen seiniä maalata ennen muuttoa. Tottakai käytetään vesiohenteista maalia, mutta ei kai muuta tarvitse ottaa huomioon? Olen rv 19+3. Tekeehän sitä moni muukin kai remppaa odotusaikana..
 
hoitsu
Raskausaikana kannattaa kyllä välttää oleskelemasta voimakkaissa maalin katkuissa, nimim. asiaan törmännyt! Mutta kaikki maalilaaduthan eivät ole yhtä haitallisia, kannattaa siis tutustua niihin. Lisäksi pitkäaikaista maalin hajussa oleskelua kannattaa välttää ja huolehtia hyvästä ilman vaihdosta! Onnistunutta remppaa ja hyvää odotusta! ..itse rv 25+0!
 
siiri
Sisämaalit, varsinkin vesiohenteiset ovat nykyään lähes hajuttomia joten en usko että maalailusta on haittaa sinulle tai vauvalle.
Voithan varuiksi käyttää hengityssuojaa joka ehkäisee suurimmat remppapölyt ja käryt.

Mukavaa remonteeraamista!
 

Yhteistyössä