Maanantai kappaleita mulle vai eikö mikään enää kestä? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NH
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

NH

Vieras
mua alkaa ottaa jo päähän kun nykyään saa kaiken elektroniikan (melkein) raahata huoltoon :(

eka ostin pesutornin viime vuonna ja pesukone hajosi 3 päivää vanhana ja huoltomies kävi sitä katsomassa ja sanoi että uusi kone täytyy saada kun ei sitä voi korjata ainakaan kovin nopeella aikataululla.

sitten alle 2kk sitten ostin ps3:sen ja tarvikeohjaimen siihen kaveriksi.. tarvikeohjain hajosi noin 2 viikon käytön jälkeen, sitten hajosi ps3:sen oma ohjain ja viime pe saatiin uusi ja nyt sitten eilen hajos koko pleikkari (ääni kuuluu mutta kuvaa ei näy ja ainakaan hdmi kaapelissa vika ei oo koska muille laitteille sama kaapeli toimii...

mua ottaa päähän kun mikään ei kestä :(

Pleikkarissa ei kuulemma saa pitää pelilevyä sisällä silloin kun sitä ei käytä. Hajoaa joku lukupää.
Meillä on ollut 2 vuotta ps3 ja ostettiin pian siihen toinen ohjainkapula, eikä mitään ongelmaa.

Viimeksi muokattu:
Pleikkarissa ei kuulemma saa pitää pelilevyä sisällä silloin kun sitä ei käytä. Hajoaa joku lukupää.
Meillä on ollut kohta 2 vuotta ps3 ja ostettiin pian siihen toinen ohjainkapula, eikä mitään ongelmaa.

ei tuola kovin usein oo ollu mitään sisällä, esikoinen pelasi eilen päivällä ja toimi ihan normaalisti ja illalla kun koitin kattoo blu-ray leffaa niin ei toiminut sit millään levyllä enään

tulipahan maksettua turhaan 6e siitäkin leffavuokrauksesta :(

ei tuola kovin usein oo ollu mitään sisällä, esikoinen pelasi eilen päivällä ja toimi ihan normaalisti ja illalla kun koitin kattoo blu-ray leffaa niin ei toiminut sit millään levyllä enään

tulipahan maksettua turhaan 6e siitäkin leffavuokrauksesta :(

miehen siskolla ei toiminu kuva ps3:sen kautta, kun piti telkkarista laittaa jokin asetus päälle, et kuvan sai näkymään taulutelkkarissa... :)

Alkuperäinen kirjoittaja Äly hoi;22815903:
Mietipä ihan järjellä, että voiko olla lukupää rikki, jos ääni kuuluu, mutta kuvaa ei näy. (Jos järkeä on.)
No mutta mikäs kommentti tämäkin nyt on olevinaan? Voi että olet sitten nokkela!
Totesin vaan ap:lle, että pleikkari voi vaurioitua siitäkin jos pelilevy on jäänyt sisään. :headwall:

Yhteistyössä