"madonna-lävistys"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kannattaa vaan lävärin ottamisen jälkee seurailla ikeniä ettei lähde vetäytyyn. Bioflex koru on paras, ei oo niin paha ikenille ja hampaille.

Mulla on ollu madonna sekä labret keskellä alahuulta mutta mun ikenet ei läväreistä tykkää, heti lähtee ikenet kiitään. Harmi :(

juuri tässä ite noin viikko sitten itse tein paksulla neulalla hiljalleen työnsin läpi huuli on ollut turvoksissa jo jonkun aikaa. mutta on laskenut aika paljon.

mä oon 10 ja mul on ollu tuo lävistys noin yhe vuode ei sattunu melki yhtää se lävistäjä kysy et menikö kesä kivasti et niinku sais mut toisii ajatuksii sit se vaa oli läpi huuli turpos mut sit noin viikon pääst turvotus laski syömine kyl sattu vähä ja lävistys korun kaa makso n. 48e.

[QUOTE="lotta";22637308]juuri tässä ite noin viikko sitten itse tein paksulla neulalla hiljalleen työnsin läpi huuli on ollut turvoksissa jo jonkun aikaa. mutta on laskenut aika paljon.[/QUOTE]

Sepäs fiksua, jollet sitten ole koulutettu lävistäjä.

mulla on napakoru,smiley,kielikoru ja industrial + 11 normii korvista ja madonna, ja madonna sattu PALJON vähemmän ku noi normit korviksetkin ja ei mulla vaa turvonnu yhtää , vähän aluks oli vaikeeta,mutta jos verrataa kielikoruun ni ei ollu mtn vaikeuksia

samaa kyselisin, nimittäin otan torstaina madonnan, ja en tiedä, sattuuko se.. tai no joillain on matala kipukynnys, joillain taas korkea, mutta itselläni on siltä väliltä.. no kai mä selviän. :--)

Ei sattunu yhtään olin ihan tavallisesti koko ajan huuli tosin oli turvoksissa noin 1 viikon syöminen sattui vähän mutta ei kauheasti kun turvotus laski ja olin pitänyt korua noin 1 viikon niin kyllä sitten pystyi syödä kunnolla eikä sattunut yhtään :)

hei osaisko joku auttaa ku mul on jo smiley ja kulmakoru ni otin sitte madonnan ja se sattu mul jonkuverra kirpas mut sit onks se ihan normaalii ku siit tuli ihan sika kipee sen jlkee ja ihan turvonnu mut tosin otin sen perjantain ja nyt on tiistai ja haittaako siihe ku oon ite tehny smileyn ?

Yhteistyössä