Madonnalle

  • Viestiketjun aloittaja Musta tuntuu
  • Ensimmäinen viesti
Musta tuntuu
Pikaisesti kävin koneella tänään sen kommentin antamas. Pidän antamas nimimerkin.. En ole Leino, jos sitä epäilet, en paljon runoile. Vähän kylläkin joskus. Vähän tämä joulunalus pitää kiireisenä ja kun ehdin kotiin, poikani pelailee koneella, eikä sitä voi jättää kesken..
 
Musta tuntuu
Se tässä onkin mielenkiintoista että mitäihmettä teen täällä kirjoittelemas kun kaikki pitäis olla järjestykses, perhe.. ja kaikki kunnos pulisonki kans, ainakin melkein
 
Musta tuntuu
Jotain tietysti puuttuu. Pieni flirtti on aina paikallaan, niinku sanoit, se piristää.
Kuvailisitko vähän millainen elämäntilanne sulla on? Pyöreästi vain, ei meitä tarvitse täältä kenekään tunnistaa..
 
Madonna
... että on vastattava näin: paheitten summa on vakio. Niin minulla kuin kenellä tahansa muullakin.

Teen valintani ja vastaan niistä. Siinä se. Mutta muistathan kuitenkin, että keskustelet kiltin feikin kanssa.
 
Musta tuntuu
Mun paheeni muistat.. En kirjoitteliskaan ilkeän ihmisen kans. En halua ilkeillä kenellekään ja niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Joku sai mut vain tarttumaan teksteihis ja sitä myötä suhun. Tuntuu kuin tuntisin..
 
Madonna
... että sitten minun täytyy olla yleinen nainen, jos minut täältä asti tunnistat.:)

Tai ehkä vain kirjoitan tutusti, niin kuin sadat ja tuhannet muutkin tekevät. Kaikkihan on jo sanottu maailmassa, ainakin kertaalleen; kaikkihan täällä on jo kirjoitettu - luulen, että ihmiskohtalokin, ihmisen toimesta. No...

Luulen, että se on todennäköisin vaihtoehto ""tuntumaasi"" on se, että me ihmiset muistutamme toisiamme. Nälkä, jano, vietit, nuo perustarpeet meitä ajavat.

Ihminen vain luulee olevansa ainutlaatuinen, Telluksen valtias.

Mutta... bakteerit ja virukset meitä ennen täällä - ja meidän jälkeemme jäävät, joten - miten tuon nyt sanoisi... vaikkapa Aristotelesin sanoin: Ihminen alkaa filosofoida, kun hän ensi kertaa ihmettelee...
 
Madonna
Olenpa minä nyt otettu.

Olenkin jäänyt paitsi pojan kehityksestä - ja niin paljon vielä vuosia edessä.

Että sinä jaksat! Osoittaa, että vihan voimalla pääsee mihin vain. Esirippu on auki: Yksi Feikki, KAKSI FEIKKI jne.

Olenhan minä jo hyväksynyt, että minulla on kunnia olla ensimmäinen naispuolinen julkihomo, eikö se sulle jo ala riittää?
 
Madonna
Miksi pitäisi, jos olet noin keskenkasvuinen, että vielä et naista tunnista?

En minä ole väittänyt mikään uskonkappale olevanikaan.
Mutta vihaasi saat minuun rauhassa purkaa, ei se minua haittaa. Hillu vain rauhassa. Odotan mielenkiinnolla seuraavaa siirtoasi.
 
Madonna
No nyt se pahin painajaiseni toteutui, vai sinunko se oli?

Tuolla toisella palstalla kyseltiin, koska on soveliasta tunnustaa rakkautensa? Ja sinä poikaparka (mitä ilmeisimmin) menit tekemään sen muutaman sanan jälkeen. Nyt katson, että sinä ja minä siis rakastamme toisiamme. Ja minun raskas osani tässä on olla homosuhteessa sinuun, julkinaishomona.

Enpä olisi uskonut itsestäni, että tällaistakin saan empiirisen tutkimukseni aikana kokea. Kyllä tämä ehdottomasti kannatti.

Sillä uskon sinun väärin kirjoittamallasi sanalla gey tarkoittavan homoseksuaalia, joka tarkasti ottaen kirjoitetaan gay.

Olen erittäin provosoitunut. Mitä seuraavaksi? Mielenkiintoista...
 
Musta tuntuu
Enpä ehtinyt nähdä noita poistettuja. Olis varmaan ollut ihan hauska keskustelu.. Oikein on että vähän valvovat. Täällä muuten heikkoegoiset hilluis itsensä raivoon ja nakkaisivat vielä koneensa ikkunasta mäelle!

Tuo filosofointi on muaki.. joskus enempi, joskus vähempi
 
Madonna
.. että ne olivat sitä samaa.

Minä olen homo ja feikki ja minun pitäisi todistaa jotenkin olevani nainen.

En minä siitä mihinkään pääse, että julkihomohan minusta tuli vasten tahtoani. Feikkailusta taas syytettiin. No... nimimerkkien takanahan täällä kaikki. Ja kun alussa tein noita kokeilujani...

Ettet sinä vain olisi kasvojasi vaihtava hirviö, hyppäät roolista toiseen ja kokeilet, kuinka minä reagoin?

Mikään täällä kun ei voi olla henkilökohtaista, niin henkilökohtaiseksi loukkaukseksi ei noita heittoja voi kokea; paremminkin naurattavat.

Mutta ovatpahan jolle kulle vihan purkamistie, jota tarvinnevat.

Parempi minua haukkua kuin mennä kadulle jotakuta lyömään, että siitä vain.

Mutta... niin kuin sanoin: sitä saa, mitä tilaa.
Kun täällä alkaa liikuskella, on tehnyt avoimen valinnan;
myös altistaa itsensä arvostelulle ja koetinkiveksi.

Minä vain olen niin rauhallinen nainen, ettei minua pienet häiritse.
 
Madonna
Etkö sinä osaa lukea? Etkö sinä ymmärrä? Olen kyllä tietoinen, kun asiaa aloin tutkia sen jälkeen, kun minua syytettiin Madonna-nimimerkin käyttöönotosta, että kuka se ns. ""alkuperäinen madonna"" sitten mahtaisi olla, että erotiikkapalstalla aika härski madonna on ollut liikenteessä.

Mutta pitäisihän sinun jo kirjoitustyylistä ymmärtää, että kyseessä on aivan eri henkilö, ja puheenaiheista.

En jaksa uskoa, että kukaan jaksaa olla noin itsepäinen jankuttaja.

Mutta saatpahan itsesi parrasvaloihin näin.

 
Se yks Madonna
Joo, ei taida tolla ihan helpolla välähtää... Ensinnäkin että sinä ja minä ollaan kaks ihan eri Madonnaa ja sitten toiseks: ei smack etsiny Madonnaa... vaan just toisinpäin!! Noh, ei se aina oo niin helppoa.... ;) Hauskaa joulua sulle kaimaseni!
 

Yhteistyössä