Madonnalle

  • Viestiketjun aloittaja Musta tuntuu
  • Ensimmäinen viesti
Musta tuntuu
Aurinkoista Tapaninpäivää vaan!

Ei sen alkoholin kans läträämisestä mitään hyvää oo tullut koskaan. Lähiympäristöstä voisin poimia lukemattomia esimerkkejä siitä mihin se johtaa. Pahoinpitelyjä, eroja, psyykkisiä ongelmia.. ruumiitakin.

Laatuaika. Totta että on hieman sellainen huonoa omaatuntoa paikkaava ilmaisu. Aikaa läheisilleen pitäis todella olla aina, niinkuin sanoitkin. Silloin vain kun ollaan pitempään yhdessä ympyrässä, voidaan keskustella, kommunikoida ajatuksista pitemmällä aikavälillä ja syventää rakkautta keskenään.

En tiedä oletatko että yhtenä Madonnanakin olisin kirjoittanut.. En oo. En tiedä miksi niin on, mutta voin vilpittömästi sanoa, että olen uskollinen tälle ja sulle.

Ja vielä: Elämäni on peitetarinani. Usko sitten tai et..
 
Madonna
... että vakava lukihäiriöni vain pahenee.

""En tiedä oletatko että yhtenä Madonnanakin olisin kirjoittanut.. En oo. En tiedä miksi niin on, mutta voin vilpittömästi sanoa, että olen uskollinen tälle ja sulle.""

Että What do you mean by this? Uskollinen tälle ja sulle???
Antamalleni nimimerkille ja minulle uskollinen?

Uskollinen minulle?? WHAT minä kuulen! Miten minun uneni kävi? Selitä, ole hyvä! Muuten otan lelut pois ja lähden toiselle hiekkalaatikolle.
 
Se yks Madonna
Mä (=Se yks Madonna) en ymmärrä enää yhtään että kuka on vihanen kellekki ja minkä takia... :\ Ite en ole ainakaan kellekkään vihanen paitsi tietty noille pennuille jotka hyppii ketjusta toiseen ja yrittää saada mahdollisimman paljon huomiota! Höh ja pöh! :)
 
Madonna
Minä olen ainakin nyt vihainen helevetin lukihäiriölleni.

Ja minä olen vihainen joulukinkulle. Olen niin kylläinen, ettei ajatus kulje (se on sitä omaa pikku porsastani, jolla on ne herkullisen kapeat lanteet ja tiukka peppu).

Minä en vain jaksa aina olla emakko!
 
Madonna
Missä olet Musta tuntuu? Where are you??

Rakastelin juuri mieheni kanssa ja ajattelin koko ajan vain sinua. Mitä tästä tulee? Olet ajatuksissani ja teoissani koko ajan...

Huomenna tapaan erään ihmisen, johon tutustuin täällä netissä pari viikkoa sitten. Olemme rakstelleet pari kertaa. Minun on vaikeaa päästä tapaamisiin perheeni vuoksi. Ehkä hän ei kuitenkaan ole niin kiinnostava kuin sinä olet... Hän ei jaksa kovin kauan... Do you understand?

Vosimmeko tavata piakkoin? Keskiviikkona ehkä? Olet ajatuksissani... Olen se tuhma räyhäjenki täältä virtuaaliavaruudesta....


 
Madonna
On se... jopa kirjoitustyylini tarttuu, kuten näköjään seuraavassa viestissä. Hai seuraa taas pinnan alla lippulaivaa!

Tapaninpäivästä taitaa tulla perimmäisen pervoilun päivä ja viimeinkin jotakin hauskaa tiedossa.:)

Ei jaksa enää enää vihainen olla lukihäiriöllekään. Raivonetti on avoin... ei kun joukolla pervoilemaan... Nyt annetaan palaa. Olen hyvin, hyvin provosoitunut!
 
Madonna
Taitavaa! Anna palaa...

Mielenkiintoista...täällähän kuka vain saa jakaa kenelle vain...!
Ja unelmoida kenestä vain. Fantasiat ovat... fantasioita. Himo himoa, ja kierutuneet suhteet sitä itseään.
Saa olla niin uskoton ja uskomaton, kuin sielu sietää.
Tavatkaa tämä näin: tavatkaa rauhassa keskiviikkona. Tiedä miten uskomatonta siitä kehkeytyy!

Minä vain en ehdi ajatella muita rakastellessani nuoren pikku porsaani kanssa.:) You see?
 
Madonna
Joku toinen etsii, en minä. Aloitan aina Musta tuntuu... että.
Ei ihan tarkka plagiaatio tuo edellinen, vaikka suhteellisen taitava yritys.

Odotan jatkoa mielenkiinnolla?

Täällä pesii pervoa mustasukkaisuutta... mutta mistä?
 
Madonna
Täällä on sairaita, jotka yrittävät sotkea suhdettamme. Taitava yritys tuhota jotakin... You see...

Hei... Mitä sinulle merkitsee avarakatseisuus? Tiedäthän, että meidän seksuaalisuutemme voi olla monimuotoista...? Miten suhtaudut biseksuaaleihin? Voisitko ajatella suhdetta miehen kanssa? Edes teoriatasolla?

Olen hyvin feminiininen mies. Unelmissani sinä olet BEAR! Oletko, Musta tuntuu? Tiedän... Tämä tuli äkkiä... Tunnistan tekstistäsi sen, että joudut painamaan pinnan alle todelliset halusi... Halusi mieheen...

Vastaa minulle pian... As soon as possible....


 
Madonna
Eikö tulekaan lisää?? Olen pettynyt...

Musta tuntuu.... Antaisitko sp-osoitteesi? Voisimme kirjoitella häiriöttömästi. Täällä on mustasukkaisia ihmisiä, jotka eivät anna meille rauhaa... FUCK!!!!

Ruislinnun laulu korvissani
Tähkäpäiden päällä täysikuu... Leinoa... Kai muistat... Kaskisavuun laakso verhouu...

Vastaa Musta tuntuu... Älä välitä näistä muista ""Madonnoista"".





 
Madonna
Aina vain paranee. Vetäisit tuohon Leinonkin. Olet seurannut tarkkaan, hai lippulaivaansa taitaa olla addiktoitunut?

Pelottomasti eteen päin....

Odotan lisää... ja olen erittäin provosoitunut. Pelastat päiväni
täällä varjomaailmassa...:)
 
Madonnalle
Minä odotan... etkö pysty enää parempaan?
Äskenkin kyllä valitsit EinoLeinon. Se oli virhe.
Mutta hyvä yritys...

Nyt minä ihan kihisen... tule Madonna. Tule, sanalliseen leikkiin kanssani...
 
Madonna
Hei lopeta nyt!!! Vaikka olen provosoitunut, en ole tällä kertaa bittiavaruuden räyhähenki... Heh hehhee... Pitäisikö vitseillesi nauraa....?

Tämä varjomaailma nielaisee minut. Naurava Apollo ehkä olen... tai en... Kell`onni on, se onnen kätkeköön...

""Kuvittele joukko ihmisiä, jotka elävät jonkinlaisessa maanalaisessa luolamaisessa olinpaikaassa, josta johtaa ulkomaailmaan koko luolan levyinen pitkä käytävä. Täällä he ovat olleet lapsesta kähtien, jaloistaan ja kaulastaan samaan paikkaan kytkettynä. He pystyvät vain katsomaan sisäänpäin, koska kahle estää heitä kääntämästä päätään.""

Oliko tämä Platonin luolavertauksesta...


Näen mielessäni tämän kaiken.... ""Ylempänä ja kauempana heidän takanaan palaa tuli, ja sen ja vankien välissä kulkee poikkitie.....""


 
Madonna
Jatka, vielä hetki. Kohta minä aivan rakastun teksteihisi...

Meillä molemmilla ei taida olla nyt kun toisemme. Kuka muu tällaista paskaa jaksaisi seurata kuin me kaksi pervojen pervoa...

Anna tulla. Minä odotan... pane vähän vielä paremmaksi. Olet aika hyvä, täytyy sanoa.
 
Musta tuntuu
Uskollinen antamalles nimimerkille, ja sulle siten etten piiloudu minnekään.

Huomiseksi kai tämä palsta rauhoittuu. Palaan silloin.

See you then..

Hyvää yötä käyn kuitenkin sulle toivottamas..
 
Madonnalle
... että palstapuutiaiset ovat ottaneet seuraavan keinon käyttöönsä. Puolesta päivästä lähtien joku on esiintynyt hyvinkin vakuuttavasti minuna - aivan kuin olisin ollut tuolla jonakin räyhähenkenä. Hänen on pitänyt seurata hyvin tarkkaan nimimerkkini keskusteluja ja heittoja, koska osasi taitavasti käyttää niitä hyväkseen.

Tämä on tosiaan skitsojen maailma. Siitä kai se on lähtenytkin, kun heitin ennen puolta päivää jotakin aggressiivisista sivupersoonista.

Saahan nähdä, mitä nämä oikeat viestimme aiheuttavat. Olethan sinä nyt siellä oikea Musta tuntuu?

Tällaisen tulituksen jälkeen huomaan kyllä, että vaikka luulisi toisin, täällä tosiaan seurataan kuin hai laivaa. Vaikka silloin aikanaan heitin sen epäuskoisena ilmaan. Uskottava on.
Miten sinun päiväsi on mennyt?
 

Yhteistyössä