Madonnalle

  • Viestiketjun aloittaja Musta tuntuu
  • Ensimmäinen viesti
Madonna
See you...I would like to make love with you... as soon as possible... you know...

Ruislinnun laulu korvissani. Tähkäpäiden päällä täysikuu.
Kesäyön on onni omanani, kaskisavuun laakso verhouu.
En ma iloitse, en sure, huokaa, mutta metsän tummuus mulle tuokaa.
Puunto pilven, johon päivä hukkuu, siinto vaaran tuulisen mi nukkuu.
Tuoksut vanamon ja varjot veen, niistä sydämeni laulun teen.


Uskollisuus..... Sanojen helinää....


 
Madonna
taas... tämä on taitavaa roolipeliä. I DO UNDERSTAND.

Aiotteko jatkaa tänään sitten hamaan yöhön asti.
Uskotellaan ja luulotellaan, kerrotaan toisillemme uskomattomia juttuja ja pyritään riisumaan toisemme.
Minä ja Musta tuntuu olemme toisillemme juuri niin uskollisia kuin netin varjomaailmassa ollaan. Tyhmäkin sen tajuaa, miksi ette te?

Voi kun olisi tässä videokamerat, niin harrastettaisiin ryhmäseksiä heti ja livenä. Päästäisiin siitä vaiheesta, että pyritään toistemme housuihin.

TOTTA KAI TÄÄLLÄ VONGATAAN. KUKA MITÄKIN.
Pönttönäkö minua pidätte?

Mutta minä sain jo tänään, joten lopetan lähetykseni tähän.
Ja lähden puraisemaan nuorta porsastani pepusta, ennen kuin se hiiltyy kokonaan omistautumisestani toisille miehille ja naisille. See you! TOMORROW.
 
Madonna
Oi kaikki palstapuutiaiset, imekää toisenne kuiviin.
Musta tuntuu, että musta tuntuu, kun sekoitatte perinpohjin pimeät päänne, työnnätte ne mihin tahansa toistenne kehoissa. Musta tuntuu kyllä valitsee teistä sen, joka antaa. Hän rakastaa iloista antajaa ja on kärsivällinen valloituksessaan.

Ja Madonna on rotunainen, kannattaa piirittää!

 
Madonnalle
... että empiirinen tutkimukseni jatkuu. Ja että nettikettiopiskeluni jatkuu.

Muista piirittää minua vähän useammin, etten katoa.
Tämä nimittäin alkaa pikkuhiljaa kyllästyttää.

Paitsi, että on ilo nähdä täällä näin paljon lahjakkaita kirjoittajia.
 
Musta tuntuu
Nyt tulin sitä yötä toivottelemaan..

Toisaalta nuo ""häiriköt"" tekevät tärkeää tehtävää täällä, ettei mitään niin pahaa, ettei jotain hyvääkin. Saavat käyttää ja kehittää itseään luovalla saralla, samalla kun kouluttaa meitä pitkämielisyydessä.

Pyrin piirittämään useammin, en halua sua hukata, juuri kun oon sut löytänyt. Muakin alkaa kieltämättä kyllästyttää tuo joittenkin ihme jankutus, mutta..

Aamulla tavataan kai näissä merkeissä?

Ps. En nauti viinejä, kirkaspohjaisen drinkin tai muutaman teen joskus

Nyt.. Hyvää yötä..
 
Madonna
Olenhan minä jo kotonani täällä. Olen sisustanut tänne uuden olohuoneeni.

Sanoisinko, että se on erittäin tunnelmallinen.
Mitään inhimillisiä tunteita täältä ei puutu ja toisaalta täältä voi sen vastapainoksi löytää täysin tunteettoman nurkkauksen, jossa viihdyttää itseään. Vastakohtaisuudet kun lisäävät sisustuksen tehoa.

 
Musta tuntuu
Mustakin tuntuu..
ja tiedän, että rakastat.. ainakin aamun varhaisia hetkiä. Niissä on kuin taikaa!

Silmät pyöreinä ihmettelen pientä muutosta nimimerkissäsi: oletko tosiaan sama Madonna, mutta kyllä kai se uskoa täytyy?

 
Madonnalle
... että olen sama Madonna. Olen jättänyt vinkkejä muuallekin. Et vain ole toistaiseksi huomannut. Siitä minut juuri erottaakin valemadonnoista.

Enhän minäkään nyt niin viaton ole, kuin väitän olevani, mutta en minä itseni kanssa sentään riitele, kuten Supermoukari tuolla aamutuimaan väittää ja epäilee pahasti mielenterveyttäni ja sitä, että olen yksinäinen.

Mielelläni kyllä Supermoukarin kanssa riitelisin pitempäänkin. Tarpeeksi vastusta piristämään päivääni.

Tässähän tätä jatketaan, roolipeliä, joten rakastan...

Raamatussakin sanotaan, että rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi, joten rakastan kaikkia huijareita sukupuolesta riippumatta, niin kuin huijaria rakastan itsessäni.:)

Kyllä huijari toisen huijarin tuntee, vai mitä rakkaani?:)
 
Madonnalle
...että pidän sinusta juuri sen vuoksi, mitä juuri sanoit.

Tämä oli vielä lisättävä, sillä sinulle olen sillä tavalla uskollinen, että voit minut minuksi kaiken minua muistuttavan takaa tunnistaa.
 
Musta tuntuu
Voi kultaseni, kävin vilkuilemas noita muiden viestejä. Supermoukariakin. Niistä voi päätellä, että kovasti olemme toisiimme rakastuneet. Olethan sinäkin sen huomannut?

Ehkä meidän olisi syytä siirtyä jo makuuhuoneen puolelle? Tai.. sinähän olet jo siellä! Olosuhteet kiihkeään rakasteluun ovat siellä paljon paremmat kuin meidän olohuoneessa. Täällä kyllä kuusen kynttilät loisivat romanttista tunnelmaa..

Poikakin vielä nukkuu, vaimoni on töissä.. Mikä meitä estäisi?

 
Madonna
...rakkaani, että sinä nyt unohdit, että aamutaikaani kuuluvat jo varhain sytytetyt kynttilät.

Olosuhteista sanoisin, että eivät ne meilläkään paljon otollisemmat olisi. Pikku porsaani on alkanut käydä epävarmaksi, kun karkaan sinua kurkistelemaan ja vonkaamaan, joskus jopa kesken lauseenkin... minun työtäni kun on tämä koneella päivät pitkät istuminen ja leipätyötäni kirjoittaminen, kuten tiedät.

Tosin ei hän ole epäilemässä näin päiväaikaan, mutta joulunpyhinä oli ja iltaisin murahtelee, kun äkkiä painan tuosta punaisella pohjalla olevasta kruksista ja olen miettivinäni seuraavaa lausettani toisaalla...) - ja vaikutan epäilyttävän hajamieliseltä.

Mikäpä meitä tosiaan estäisi? Paitsi...
 
Musta tuntuu
..etten tiedä edes hiustesi väriä.

Ne kynttilät tosiaan unohdin. Tunnelma luodaan pienillä yksityiskohdilla.

Joulunaika oli tosiaan vähän vaikea samasta syystä kuin sinunkin.. ""Tulinko väärään aikaan?"" kysyttiin multa kun käytin hätäpäissäni sitä rastia siellä nurkassa.

Provosoivat nuo muiden tekstit minutkin, onnettoman, vonkaamaan! Toisaalta minkäs tällainen puhdas heterotyyppi himoilleen voi. (Jotenkin on huonoa käytöstään puolusteltava, ettei tarvitse kaikkea syytä niskaansa ottaa)
 
Madonna
... että toistan jälleen kerran, että pohjimmiltaan ihmissuhteissa, näissä varjomaailman suhteissakin tarve kohtaa toisensa.:)

Huonoksi käytöksen tekee kai vain se, että jää siitä kiinni.
Muutoinhan se on silkkaa nautintoa, vai mitä?:)
Miksi tätä muuten kukaan tekisi?

Ps. brunetti sinä tumma mies!
 
Musta tuntuu
Niin, tarpeestahan aina lopulta on kyse. Oli sen nyt sitten osannut tiedostaa, tai ei.

Huonosta käytöksestä kiinni.. itselleen. Sekin on inhimillistä, huono käytös. Tarve sillekin: omien rajojen hahmottamista. Ne rajat ovat eri ihmisillä eri kohdilla..
Nautintoa ja virikettä siitä saa!

Ah! Nyt jo tunnen hiuksesi hellässä kädessäni, kun se vaeltaa korvallisellasi..
 
Madonnalle
... että jos vielä jatkat, pelkään tuulen yltyvän ja tietyltä suunnalta alkaa levitä taas erittäin paha haju yli feromonien vienon tuoksun...:)

Mutta aloitit erittäin eroottisti korvalliseltani. Tiedän, että tiedät, mikä on seuraava sytyttävä paikka...:-9 ?
 
Musta tuntuu
En välttämättä tiedä.. mutta kokeilemalla selviäisi..

On hyvä jättää tähän niin kauan kuin ilmassa leijuu hurmaava feromonin tuoksu.. Emmehän halua sekoittaa siihen lannan hajua!

Irwin kyllä lauloi aikoinaan romanttisesti: ""Me katsoimme likaojan juoksuun..""
 
Madonnalle
... että sinä rakas kultaseni jo ehdit käydä vonkaamassa toisia jo tutuksi käyneitä vieraita naisia - kesken alkavan nettiaktin minun kanssani;-)

Jos nyt olisin mustasukkainen sinusta, olisin mustasukkainen, mutta mitäs me itsellemme mahdamme? :-X

 

Yhteistyössä