Madonnalle

  • Viestiketjun aloittaja Musta tuntuu
  • Ensimmäinen viesti
Musta tuntuu
Voi Madonna rakkaani, enhän minä nyt ketään muuta täältä vonkaa! Kun rehellisiä ollaan, kävin tyynnyttelemässä tuota veitikkaa joka minua koko elinikäni on seurannut. :)

Olisi aivan hirveää jos vielä saataisin sinut raskaaksi tällä foorumilla, siksi pitää hillitä himojaan..;)
Tiedä tässä virtuaalimaailmassa mihin asti siittiöni leviäisivätkään! Nämä valokuitukaapelit ovat äärettömän nopeitakin vielä.. pitäisi kehittää jonkinlainen nettikondomi??
 
Madonnalle
... että nyt alan todellakin tulla sinulle mustasukkaiseksi.

Kenen perhanan tuohtuneen veitikan sinä annat itseäsi seurata koko ikäsi - ja vielä tyynnyttelemään menet?:)

Minä kun luulin, että SE veitikka edessäsi... ja sinä sitä seuraat, erittäin aktiivisesti?!
Miten huonosti minä tunnenkaan sinua vielä, rakkaani!;)
Siihen tämä platoninen kiduttava rakkaus johtaa...
 
Musta tuntuu
Olet oikeassa. Ainahan minä olen sitä seurannut, eli perässä mennyt mihin se veitikka edelläni, milloin en sitten olekin peruuttanut. Siinä se taito miehen elämässä onkin ettei anna sen veitikan ohjata vaikka se edellä kulkeekin! Voisinkin paremmin sanoa että kävin sitä ojentamassa, enkä tyynnyttelemässä.:)

Taas tunnet minua vähän paremmin..

Koetan vähän välillä tehdä jotain leipäni eteen, joten poistun hetkeksi koneelta. Ethän petä minua sillä välin?;)

Rakastan sinua, ja haluan sinua..
 
Musta tuntuu
Et sinä, rakkaani, ole suinkaan hidas, jääräpäinen ehkä joskus.:)
Jääräpäisyys ei suinkaan ole pahasta, ei sillä. Jääräpäätä ei kaiken maailman huijarit vie narussaan.. Operaattorini halusi kai pelata varman päälle: laitoin sen viestin wapin kautta, kun en töissä ollessanikaan malttanut pitää näppiäni sinusta erossa.

Arvelin tuossa että ehkä sieltä korvalliselta siirtyisin suutelemaan niskaasi niin että juuri tunnet sen..
 
Madonna
... kultani mun, että huijareihin mä rakastun.

Suutele... niin ettei pikkuporsaani tunne hipaisuasi... se voisi olla eri mieltä suuntautumisestani ... pois päin hänestä.

Äkäinen, kun kukaan ei ruoki...

 
Musta tuntuu
Voi rakas, tietenkään kukaan ei saa tietää pikku salaisuudestamme! Se tunnetaan vain me kaksi. Selkääsi pitkin sinäkin.. Ties mihin asti ja siitä eteenpäinkin.:)

Äkäileehän sitä nälissään.. anna nyt sille ruokaa
 
Madonnalle
... että kypsentää pitäisi. Raakilehan se vielä, niin nuori, ahkera ja kaikkea sitä. Nam! Kypsentäisin hiljaa kärventäen sinua kaukaa suudellen.

Selkääsi pitkin sinäkin... uutta asentoa koettaisin, ties mihin taas joutuisin...)

Äkäilen tässä minäkin; mun on jano sun lähteesi mettä... mun on jano sua, korviketta!:)

 
Musta tuntuu
Otan vastaan kaukaa ja läheltä suudelmasi.. Huuleni etsivät, haparoivat. Mettäsikö etsii, löytääkin? Ja mitä tekevätkään käteni!? Tunnet, miten ne ovat joka paikassa, ainakin tuntuu siltä..

Uusi asento.. minkälainen se on, mietin..
 
Musta tuntuu
..rakkaani, musta tuntuu, että joillekin on meidän parisuhteestamme tullut ongelma.. Mutta tällä foorumillahan niitä parisuhdeongelmia ratkotaan..;)

Mietin tässä, että olisikohan kasvuongelmaisille omaa palstaa, vai onko ne syytä sekoittaa tähän samaan? Kaiketi on tarve sekin tehdä??
 
Madonna
Siellähän sinä haina lippulaivasi perässä kyselemässä, odottamassa...

Sinulta alkaa lähteä ohjakset käsistä. Ole tarkempi ja osuvampi, tai mene nyt ihmeessä jo lääkäriin. Tämä ei ole vainoharhaisuutta, sillä siellähän sinä taas peesailet.

Oli pitkä työ saada sinut toimimaan itseäsi vastaan. Loput sinä näköjään osaat tehdä itse, mutta ympärilläsi voi nyt tulla vähän hiljaista, jos ns. fiksut ihmiset nyt osaavat lukea ne rivien välit sanomistani.

Minä olen kiltti feikki, muistathan. Tulen seuraamaan mielenkiinnolla, kantaa ottamatta, mitä puuhailet seuraavaksi. Toivottavasti muutkin osaavat katsoa - ja varoa sinun aidontuntuisia verkkojasi. Mutta mene toki välillä lepäämäänkin.

Ei tämä varjomaailma siihen kaadu, että sinulta kaatui pienessä ""leikissämme"" muutamat kulissit, kun sotkeuduit omaan verkkoosi. Sinähän valmistaudut jo nousemaan tuhkasta kuin Fenix-lintu, vai mitä?

 

Yhteistyössä