märkä pillu

  • Viestiketjun aloittaja sandra
  • Ensimmäinen viesti
Rekku
Hei kaikki ihanat miehet :) Voiko naisen pillu olla liian märkä? Kertokaa miltä tosi märkä pillu tuntuu lipsuttaa ja nussia...

Ei se voi liian märkä olla.

Pienimunaisena voin sanoa, että tosi märkä pillu ei tunnu juuri miltään muulta kuin märältä. Joko sitä voi vähän kuivata, vaikka lakanaan tai usein käännän daamin kontilleen ja puristan kannikoilla sinällä nuljuavaa munaani, niin että se tuntuu hyvältä.
 
Viimeksi muokattu:
Kesäyöt
Hei kaikki ihanat miehet :) Voiko naisen pillu olla liian märkä? Kertokaa miltä tosi märkä pillu tuntuu lipsuttaa ja nussia...
väkinäinen, vai puutuinko nyt johonkin seksifantasia-tyyppiseen keskusteluketjuun? Kaiketi tein niin.

Siis voiko naisen pillu olla liian märkä?

Pillu on märkä, jos on mieluinen seksikumppani, muuten se ei ole märkä.

Miten sinusta tämä asia on, ellet ole nimimerkki sandra vaikkapa nimimerkki sami.
 
Viimeksi muokattu:
kasvojen pesu
Viime lauantaina pyysin naisystävää tulemaan hajareisin kasvoilleni. Aloin kielettää, hankasin kasvoja pimppaa vasten ja huulilla näykkin, pimppi alkoi vuolaana virrata, valua kasvoilleni. Lopuksi misu ratsasti ja mirri märkänä kurahteli, ei missään nimessä jos nainen nauttiin niin mirri ole koskaan liian uitettu. Sain sitä märkää :).
 
poika sauno
Hei kaikki ihanat miehet :) Voiko naisen pillu olla liian märkä? Kertokaa miltä tosi märkä pillu tuntuu lipsuttaa ja nussia...

Onko sulla märkä pillu? Kaipaatko seksiä? Ja on normaalia naisen pillu on märkä mikä tuntuu ihanalta miehestä!!! ; ) mut tosi märkä pillu on vasta parasta!!! : D mut jos halut sen kuivemmaks nii kuivaa se vaikka peitolla pyyhkeellä tai pumpulipuikolla! :% kuivemmaks
 
Viimeksi muokattu:
kielimies
En oikein usko tuohon ikä juttuunkaan.. Jos haluaa ja terve nainen niin saa sen märäksi,kokemusta n15 naista jotka ollu yli 45-51 niin ainakin heidät saanu hyväillen ja viimeviikolla viimeksi hyväilin rintoja ja nuolin pillun vuolaan märäksi,lisäksi otin hänet yöllä 3 kertaa niin olihan lystiä antaa,isolla paksulla kullillani,joka olis käytössä;) ?? Asiallisuus ja halu niin johan toimii.. Parhaimillaan on lakan ollu märkä,kun olen lämmitelly,saattaa mennä kauan,mut on nautittukin;)
 
rambo
märkä pillu on parasta paitsi jos ei lasketa kuivaa anaali seksiä nimittäin kun pääsee paukuttamaan kuivana kakkosee se on taivaallista ja vielä jos nainen suostuu ottamaa munan suoraan anaalista suuhun ai jeesus sentään kuinka ihanaa
 
hoikka kulli 17
jos se pillu ei ole ihan niin märkä niin onhan siinä enemmän kitkaa ja penetroimisen meininkiä=tuntuu enemmän kullissa. Mutta onhan sen kiihottavan tuntusta sujauttaa märkään pilluun, ei siinä mitään.
 
Pete
minulla on 20/5 ja voin sanoa, että pillu voi olla liian märkänä. Luultavasti suuren munani vuoksi olen useasti saanut tosi märkää. Märkä on hyvä, mutta muutamia kertoja on ollut liian märkänä, tuolloin myös lakanat on ollut kyllä niin märkänä, että on voinut puristaa nesteet ulos. Näin haitta on ainostaan jos nesteet oikasti valluu polvia myöten alas.
 
Minä
Märkä naisen alapää harvinaista, kerran oon kokenu.. tyttöystävä vähä noloili sitä, miusta ihan kiihottavin juttu ikinä!on ollu aika paljon tyttöjä/naisia, toiset liukkaita ja toiset kosteita, oikeesti märkiä, et valuu kiimat pitkin jalkoja yks.. vieläkin ikävä sitä!!
 

Yhteistyössä