Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja yön utu:
Ei tuo oikeesti niin tyhmä idea ole! Kyllä se ruskea väri vaan lähtee kun kunnolla jynssää tai raaputtaa.Alkuperäinen kirjoittaja yön utu:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ei tuo oikeesti niin tyhmä idea ole! Kyllä se ruskea väri vaan lähtee kun kunnolla jynssää tai raaputtaa.Alkuperäinen kirjoittaja yön utu:
Alkuperäinen kirjoittaja löpö:Kannattaa ruiskuttaa siihen vähän Ceridalia, antaa vaikuttaa ja sit putsata pumpulipuikolla. Mulla lähti sillä pois!
Alkuperäinen kirjoittaja löpö:Kannattaa ruiskuttaa siihen vähän Ceridalia, antaa vaikuttaa ja sit putsata pumpulipuikolla. Mulla lähti sillä pois!
Alkuperäinen kirjoittaja delfis:Alkuperäinen kirjoittaja löpö:Kannattaa ruiskuttaa siihen vähän Ceridalia, antaa vaikuttaa ja sit putsata pumpulipuikolla. Mulla lähti sillä pois!
Jee! Kiitos! Käyn heti huomenna ostamassa sitä Ceridalia! Jälleen kerran, ootte aivan huippuja!! :flower:
Eipäs lähdekään.Alkuperäinen kirjoittaja Kokeiltu on!:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ei tuo oikeesti niin tyhmä idea ole! Kyllä se ruskea väri vaan lähtee kun kunnolla jynssää tai raaputtaa.Alkuperäinen kirjoittaja yön utu:
Jo, lähtee se, vaan samalla lähtee myös nahka.