Mahaketjusta mieleen: Raskauden jälkeen ruskea napa. :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Glorinha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kannattaa rapsutella se vaaleammaksi...tai siis mulla ainakin lähti se ruskea väri raaputtelemalla:D Ei se käsittääkseni likainen ollut...en tiiä, mistä se väri oli siihen tullut.

Vaalenee, mutta ainakin mulla turhan hitaasti. Lapsi 1v8kk ja edelleen hiukan ruskea. Mulla meni myös kainalot ruskeaksi(todella kaunista), mutta ne onneksi vaaleni melkeinpä heti synnytyksen jälkeen..

Alkuperäinen kirjoittaja löpö:
Kannattaa ruiskuttaa siihen vähän Ceridalia, antaa vaikuttaa ja sit putsata pumpulipuikolla. Mulla lähti sillä pois!

Kyllä! Näin meinasin tulla neuvomaan. Siinä on luultavasti kuollutta ihosolukkoa.

Kannattaa ruiskuttaa siihen vähän Ceridalia, antaa vaikuttaa ja sit putsata pumpulipuikolla. Mulla lähti sillä pois!

Jee! Kiitos! Käyn heti huomenna ostamassa sitä Ceridalia! Jälleen kerran, ootte aivan huippuja!! :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja delfis:

Jee! Kiitos! Käyn heti huomenna ostamassa sitä Ceridalia! Jälleen kerran, ootte aivan huippuja!! :flower:

Voi siihen laittaa jotain muutakin rasvaa, vaikka käsirasvaa, silleen, et antaa olla vaik 10 minuuttia. Voihan se olla, ettei kerralla lähde.

Alkuperäinen kirjoittaja Kokeiltu on!:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja yön utu:
Alkuperäinen kirjoittaja sg:

:laugh: ei voi olla totta.
Ei tuo oikeesti niin tyhmä idea ole! Kyllä se ruskea väri vaan lähtee kun kunnolla jynssää tai raaputtaa.

Jo, lähtee se, vaan samalla lähtee myös nahka.
Eipäs lähdekään. :)

mä heti aloin synnärillä suihkussa rapsuttaan napaa. pesusienellä ja siitä se vaan vaaleni :D Naureskelin itekseni että nahka lähtee... Mutta siis lähtihän sitä nahkaaki. Sellaista "kuollutta" ihoa ja siitä se väriki on tullut.

Yhteistyössä