Mahatauti vai mitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ninnananna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ninnananna

Tunnettu jäsen
14.03.2008
1 825
252
83
Odotan toista lasta viikolla 11. Koskaan en ole raskaana ollessa oksentanut vaikka krapulaoloa onkin ollut jo useita viikkoja. No aamulla tuli sitten aamupala ulos. Mietin voisko olla mahatautia vai voiko masuasukilla olla joku hätä vai onko kenties sitten ihan raskauteen liittyvää.......lähinnä tuota pikkuisen hätää mietin......

voi pahoinvointikin alkaa vasta noilla viikoilla tai stten vatsatautia.
Itse täällä ripulin kourissa, maha kouristeli koko yön- Ihan kauhea olo. Nyt tuntuu kuin kuume nousisi :x Rv 16+6

Voimia sulle Matilda :flower: Mulla ei nyt juuri ole mitenkään huono-olo ja tuo aamupalakin tuli vauhdikkaasti ulos....kummallista....

Alkuperäinen kirjoittaja ninnananna:
Voimia sulle Matilda :flower: Mulla ei nyt juuri ole mitenkään huono-olo ja tuo aamupalakin tuli vauhdikkaasti ulos....kummallista....

Kuulostais kyllä tuo sun oksentaminen juurikin raskauspahoinvoinnilta. Mulla on ollut kolmessa raskaudessa aina ihan erilainen tuo pahoinvointi.Yhdessä ei mitää,toisessa ihan tajuton,kolmannessa sillo tällö. Että se voi alkaa ja loppuu oikeastaan koska vaan. Toivotaan että olisi vain raskaudesta johtuvaa ,ettei iskisi mikään oksennustauti. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Matilda84:
Alkuperäinen kirjoittaja ninnananna:

Kuulostais kyllä tuo sun oksentaminen juurikin raskauspahoinvoinnilta. Mulla on ollut kolmessa raskaudessa aina ihan erilainen tuo pahoinvointi.Yhdessä ei mitää,toisessa ihan tajuton,kolmannessa sillo tällö. Että se voi alkaa ja loppuu oikeastaan koska vaan. Toivotaan että olisi vain raskaudesta johtuvaa ,ettei iskisi mikään oksennustauti. :hug:

Toivon totisesti että jää tähän yhteen kertaan. Olen oksennuskammoinen :x

Yhteistyössä