Mahdollisesti raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ssalamanteri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ssalamanteri

Uusi jäsen
12.01.2015
2
0
1
Turku
Lopetin e-pillereiden syönnin syyskuun puolivälissä, söin sen koko laatan loppuun asti silloin ja lopetin sen jälkeen. Eka vuoto tuli silloin ihan normaalisti. Lopettamisen jälkeen menkat ovat alkaneet ihan miten sattuu. Ensimmäinen kierto lopettamisen jälkeen kesti 33 päivää, toinen kierto 27, sitä seuraava 30 ja nyt tämän hetkinen tilanne on, että on kierron 33 päivä eikä merkkiäkään menkoista ole, joten mietin että oiskohan mahdollista että oisin raskaana? :)

Vielä en uskalla raskaustestiä tehdä, mutta milloinkohan sen jo uskaltaisi (jos siis menkkoja ei kuulu eikä näy)?

Ovatko muiden menkat olleet e-pillereiden syömisen lopettamisen jälkeen kuinka epäsäännölliset?

Onhan tuo mahdollista. Onko sulla ennestään lapsia? Itteni kohdalla kaks synnytystä takana ja ennen raskauksia oli tosi säännöllinen, miltei kellontarkka kierto. Niiden jälkeen heitelleet muutamilla päivillä suuntaan ja toiseen. Sinuna ehkä odottelisin kp40:een ja testaisin sitten. Raskausoireetkin kun voi olla menkkaoireiden kanssa niin samanlaiset. Pidän peukkuja!

Ei oo aiempia lapsia, vasta ensimmäistä yritellään. :) Juuri minkäänlaisia oireita ei oo ollu mitkä viittaisi menkkoihin / raskauteen. Ainoastaan pissalla saan juosta jatkuvasti vaikken jois juuri mitään, tissit vähän herkkinä... Kai sitä pitää vaan malttaa odottaa :)

Mahdollisesti raskaana -kysymykset tänne! :D

Mulla on aika tarkka kierto keskimäärin 28 päivää. Luomuna menen. Toinen munasarja on 28 pv, toinen 25 pv.

Olin yhdynnässä kp 6 ja 10. Ovulaatio oli kp 15. Itse "ovulaatiokipua" oli kp 14-17, mikä oli jo todella omituista. Yleensä ovulaatiokipu kestää joitain hetkiä sinä yhtenä päivänä. Ja sitten loppuu. Nyt kesti 4 päivää. Näihin samoihin aikoihin olin aivan jäässä. Ihan mitä tahansa tein, olin jääkalikka. Kuuma suihkukaan ei auttanut.

Lisää omituisia juttuja. Navan alta alkoi tuntumaan hipaisuja tai nippailuja. Tätäkään ei ole tapahtunut koskaan ennen. Hipaisut tuntuivat koko ajan samassa kohdassa. Sitä oli kolme päivää.

Ai niin, rintani ovat niin uhkeat, että itse Pamsukin olisi kateellinen.

Nyt ei ole oireita mihinkään suuntaan. Menkkojen pitäisi alkaa ensi viikolla.

Yhteistyössä