Mahdolliset raskausoireet...

  • Viestiketjun aloittaja RvA_
  • Ensimmäinen viesti
RvA_
Heippa,

Kyselisinpä kanssaeläjiltä, onko teillä kertynyt oirelistaan minkälaisia tuntemuksia?

Täällä on nyt menossa kp 26/28(?) (ihan varma en kierron pituudesta ole, mutta 28-30...) ja oireita on, ainakin olevinaan vaikka muille jakaa.

Ovulaatio olisi laskujen mukaan siis sattunut 18-20 pv:n tienoille, en ole ovista tikuttanut enää kun menetin hermoni siihen hommaan (halpatesti.fi sivuston ovisliuskat eivät näyttäneet ikinä selkeää viivaa, vaikka ovulaation muuten olisikin havainnut). No, tuosta ovulaation ajankohdasta n. viikko eteenpäin (tarkalleen ottaen 25.7) tunsin selkeää kipuilua alavatsan seudulla, tuosta muutama päivä eteenpäin, nivusiin särki kovin, sekä ihan häpyluun kohdille vihloi (weird...), jomotuksia, särkyä, juilintaa. Rintojen kipeytymistä en selkeästi havainnut, nännit ehkä hieman arat...

No, nyt itse asiaan. Olen hätähousuna tunnettu, vaikka tiedän ettei "turha" stressi edesauta yhtikäs mitään. Olen tehnyt pari apteekin omaa testiä ja apteekin omaa ultra testiä (herkkyys 10 mlU). Apteekin omissa perustesteissä (herkkyys 25 mlU) en havainnut oikein viivan viivaa, enpä edes sitä kuuluisaa viivanpaikkaa. Ultra testeissä (kummassakin) näin selkeän toisen viivan (viivanpaikan???), eilen tehdyssä testissä toinen viiva erottui huonommin, valoa vasten näkyi... Tämän aamuisessa viiva näkyi ihan ilman että piti siristellä, mutta valoa vasten sekin. Omituisinta oli, että testiajan umpeuduttua (testiaika 10min), viiva oli heikentynyt lähestulkoon olemattomaksi... Olematonhan se melkeinpä oli tuolloinkin kun sen näin, mutta toiveet heräsi kun se oli siltikin selvempi kuin aikaisempi. Ääh, testaan toki vielä, sehän on sanomattakin selvää. :D

Palatakseni vielä oirelistaani, onko tosiaan totta, että joillakin virtsatientulehdus on yksi raskausoire??? Minulla ei ole ollut piiiiiiitkiin aikoihin tätä viheliäistä ongelmaa, nyt muistaakseni keskiviikkona oireet alkoi... Olen kotikonstein saanut tämän hieman aisoihin, mutta oireilua edelleen on... Huoh :(

Lopuksi haluan pahoitella superpitkää jaaritteluani, olen uusi täällä, ajattelinpa siis tarinoida senkin edestä. Tsemppiä kaikille kuumeilijoille ja paljon plussatuulia! :)

T. Kolmen äiti, neljännestä haaveileva.
 
Huolestunut
Moikka!
Haluaisin kanssa tiedustella mahdollisuutta raskauteen. Kuukautiset ovat vain 4 päivää myöhässä mutta silti. Pari päivää sitten tunsin hieman pistävää kipua alavatsassa. Ja mielialat lähtivät taas menemään vuoristorataa. Ajattelin että nyt on menkat alkamassa. Kun tulin kotiin huomasin pientä vuotoa ja ajattelin että selvä merkki. Mutta vuotohan loppuikin siihen. Olen harrastanut seksiä viikolla jolloin ovulaatio saattoi tapahtua kun en merkitse yleemsä ovulaatio päiviä mutta luulisin näin. Viime yönä uni ei oikein suostunut tulemaan. Ja tänään on ollut illalla huono olo. Ja rinnat varsinkin nännit ovat arat. Kannattaako huolestua kun kuukautiset ovat kuitenkin vasta alle viikon myöhässä?
Ja anteeksi että tunkeuduin sinun foorumiin.
 

Yhteistyössä