K
Kirsi_
Vieras
Ahdistavaa on tämä. Jouduin käymään eilen sairaalassa päivystyksessä, kun alavatsassa oli vihlovaa kipua, joka ei lähtenyt hetkeksikään pois. Viisi päivää olin vuotanut ruskeaa vuotoa, lähinnä vessassa käynnin yhteydessä. Soitin ensin sairaalaan ja käskivät tulemaan sinne. Lääkäri ei löytänyt mitään akuuttia vikaa, mutta käski soittamaan heti aamusta neuvolaan, että järjestävät ultran samalle päivälle. Sanoin, että neuvolaan on soittoaika, mutta käski siitä huolimatta soittaa välittömästi aamulla ja sanoi vielä lähettävänsä sinne viestin, jotta tietävät mikä on tilanne. Niin ja rv 12 on menossa.
No, olen soitellut neuvolaan ja eivät vastaa puhelimeen. Yhden kerran sain yhteyden johonkin vaihteeseen, mutta tyttö vain käski soittaa soittoaikaan uudestaan vaikka selitin tilanteen!
Ihme touhua. Lääkäri on antanut ohjeet ja sitten neuvolaan ei saa edes yhteyttä...
No, olen soitellut neuvolaan ja eivät vastaa puhelimeen. Yhden kerran sain yhteyden johonkin vaihteeseen, mutta tyttö vain käski soittaa soittoaikaan uudestaan vaikka selitin tilanteen!
Ihme touhua. Lääkäri on antanut ohjeet ja sitten neuvolaan ei saa edes yhteyttä...