Mahdollisuus tulla raskaaksi kun syö pillereitä

  • Viestiketjun aloittaja vakuutusta kaipaileva
  • Ensimmäinen viesti
vakuutusta kaipaileva
Heippa, täällä kirjoittelee 16v tyttö. Oon pillereitä syöny nyt melkeinpä kaks v kipeisiin menkkoihin. Nyt kuitenkin ollaan poikaystävän kanssa seurusteltu n. puol vuotta ja sen mukana tietysti harrastettu seksiä. Nyt pidän taukoviikkoa (Yaz nimisiä tabuja syön ja niissä 2. lumepilleri menossa) eikä siltikään ole alkanut vuoto. Se on mulla tosi yleistä. Usein alkaa vasta vikana taukopäivänä. Mutta silti ihan järkyttävä stressi. Jatkuva päänsärky koska stressaan asiaa enkä oo sen takia juurikaan syönyt tai saanut unta. Oon pillerit alusta asti ottanu täydellisesti. ei yhtäkään pilleriä jäänyt välistä, aina otettu ajallaan. eli voisiko joku nyt hokea mulle että en ole raskaana? tyhmältäpi tää kuulostaa mutta sydän hakannut viimeiset 2pv menkkoja oottaessa.
Tässä kuitenkin toinen asia. Sen takia että olen herkkä stressaamaan, puhuin poikaystäväni kanssa suhteen alussa tuplaehkäisystä. Hän ei tykännyt ideasta yhtään. ”ei tunnu hyvältä” ja kaikkee muuta huuhaaata. itse siitä vähän masennuin kun ei mun toivetta kunnioittanut. Miten hänet suostuttelen siihen? Jotenkin ei yhtään tekis mieli jankata, kaveri kuitenkin 18 ja varmasti sisimmältään ymmärtää miksi näin haluan..
 

Yhteistyössä