M
"minä"
Vieras
Tilanne tämä,mies lähti reilu 2kk sitten, kertaakaan ei olla tavattu tai nähty eron jälkeen.Kaikki asiat puhumatta ja selvittämättä,ainut asia mikä ok,että mies tavaroineen poissa ja irtisanonut osaltaan vuokrasop.joka jo siirtynyt minulle. Nyt meille on syntynyt vauva, tahtoisin ennalta sopia isyyden tunnust,ja puhua tapaamisista yms. mutta mies leikkii vaikeasti tavoiteltavaa ja esittää ettei lapsi muka kiinnosta! Tosin en ihan usko siihenkään,lapsesta on nyt vaan tehty pelinappula.Lisäksi miehellä minulle kuuluvaa tavaraa yms.pieniä asioita jotka nyt vaatis ainakin lyhyen tapaamisen(lisäksi olen ehd.että samalla voisi nähdä lapsen ja tunnostella tuntoja),mutta ei...mies ensin lupaa,sitten taas peruu, hänen luokseen en voi mennä koska asuu anopilla joka soittaisi poliisit ihan vaan kiusatakseen minua jos menisin sinne puhumaan! Ei ole ketään kuka voisi miehelle soittaa, kun hänellä ei juuri ystäviä eikä sukulaisia joiden kans yht.ja hänen äitinsä käytös tosiaankin on tuota epäasiallista luokkaa joten...miten tämmöseen ihmiseen saa yhteyden...miten saa tavaransa pois(kyse kuitenki ei kalliista asioista,paitsi tunnearvoa eikä viitsisi poliisia sikäli sotkea)...asia kuitenkin vaivaa joka pv jo yhteisen lapsen takia ja tuntuu vaikealta jatkaa ilman että asioita on edes vähän puhuttu ja selvitetty.Lähtöönkään en koskaan saanut syytä tietää...mitä tekisitte,muuta kuin että unohtaa kun se ei nyt tässä kohtaa onnistu, aikaakin mennyt se 2,5kk! Tämä todella syö mielenterveyttä ja jaksamista!
Kysymys aikuisesta miehestä,ei mikään pojankloppi enää!
Kysymys aikuisesta miehestä,ei mikään pojankloppi enää!