P
Peppiina
Vieras
Jos on ollu perjantaina yhdynnässä ja kuukautisten olis pitäny alkaa eilen mutta ei oo vielä näkyny niin voiko olla raskaana??? Niin ja me käytettiin kyllä kondomia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hm:ja sekö on sitten ainoa kerta koko kuussa?
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Aina on naisen mahdollista olla raskaana jos on harrastanut seksiä miehen kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:en tiedä koska mulla on ollut ovulaatio tässä kierrossa... joskus olen testaillut ja silloin olen saanu plussan ovulaatiotestiin kp 18-21.
Alkuperäinen kirjoittaja noh:Alkuperäinen kirjoittaja ap:en tiedä koska mulla on ollut ovulaatio tässä kierrossa... joskus olen testaillut ja silloin olen saanu plussan ovulaatiotestiin kp 18-21.
Ja paljon sun kierto on?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi hyvä luoja... No tuolla perjantain hässimisellä ja eilisen "alkamispäivällä" ei ole kyllä mitään tekemistä keskenään. Kroppasi ei edes tietäisi olevansa raskaana tuossa vaiheessa, koska alkio ei vielä kiinnity moneen päivään ja siksi menkkasi olisivat tulleet ihan ajallaan (joskin tämä on mahdollista vain teoriassa, koska kenelläkään ei ole kahden päivän luteaalivaihetta). Menkat on myöhässä muusta syystä.
Alkuperäinen kirjoittaja hippi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi hyvä luoja... No tuolla perjantain hässimisellä ja eilisen "alkamispäivällä" ei ole kyllä mitään tekemistä keskenään. Kroppasi ei edes tietäisi olevansa raskaana tuossa vaiheessa, koska alkio ei vielä kiinnity moneen päivään ja siksi menkkasi olisivat tulleet ihan ajallaan (joskin tämä on mahdollista vain teoriassa, koska kenelläkään ei ole kahden päivän luteaalivaihetta). Menkat on myöhässä muusta syystä.
elikkä tästä voimme todeta että on turvallista harrastaa seksiä ilman ehkäisyä juuri ennen kuukautisia.
Alkuperäinen kirjoittaja hippi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi hyvä luoja... No tuolla perjantain hässimisellä ja eilisen "alkamispäivällä" ei ole kyllä mitään tekemistä keskenään. Kroppasi ei edes tietäisi olevansa raskaana tuossa vaiheessa, koska alkio ei vielä kiinnity moneen päivään ja siksi menkkasi olisivat tulleet ihan ajallaan (joskin tämä on mahdollista vain teoriassa, koska kenelläkään ei ole kahden päivän luteaalivaihetta). Menkat on myöhässä muusta syystä.
elikkä tästä voimme todeta että on turvallista harrastaa seksiä ilman ehkäisyä juuri ennen kuukautisia.
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja hippi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi hyvä luoja... No tuolla perjantain hässimisellä ja eilisen "alkamispäivällä" ei ole kyllä mitään tekemistä keskenään. Kroppasi ei edes tietäisi olevansa raskaana tuossa vaiheessa, koska alkio ei vielä kiinnity moneen päivään ja siksi menkkasi olisivat tulleet ihan ajallaan (joskin tämä on mahdollista vain teoriassa, koska kenelläkään ei ole kahden päivän luteaalivaihetta). Menkat on myöhässä muusta syystä.
muuten sovellettavisaa, mutta kukaan ei voi olla varma etukäteen, milloin ne seuraavat kuukautiset alkavat. Ja ovulaatio ei aina ole ollenkaan 2 viikkoa ennen kuukautisia.