mahtaako rly tai joku muu jankuttaja olla paikalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tír na nÓg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tír na nÓg

Aktiivinen jäsen
21.01.2013
1 631
3
36
Semmoista haluaisin ihan erikseen kysyä että mitä iloa on jankuttaa samaa asiaa?

Ensin kokeillaan kepillä jäätä ja kun mitään ei tapahdu, lähdetään rymistelemään norsun askelein, ilmeisesti toiveena että omat jalat kastuu.

Onko näillä henkilöillä tavoitteena aiheuttaa pahaa mieltä? Jos on niin miksi?

En mä jankuta muuta kuin niissä tilanteissa kun mun sanomisia väännellään ja vääristellään. Loukkaannuitko sä nyt oikeasti noin pahjasti siitä että sulle täysin tuntemattoman ihmisen mielestä sun häämekkos on ollut mauton, liian paljastava ja halvan näköinen rytky? Miksi? Mitä väliä sulle on sillä mitä mä ajattelen susta tai sun vaatteista?

Oon töissä niin en päivystä jatkuvasti :)
Mutta en loukkaantunut, jos olisin epävarmempi niin varmasti tuntuisi pahalta. Vaikka ihmettelin osaltasi oli että piti vääntää aiheesta monta sivua. Mutta et oo ainut, täällä noissa naamakuvaketjuis myös joillain on tarve
tuoda esille toistuvasti pointtiaan niin miksi?

Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;28301866:
Oon töissä niin en päivystä jatkuvasti :)
Mutta en loukkaantunut, jos olisin epävarmempi niin varmasti tuntuisi pahalta. Vaikka ihmettelin osaltasi oli että piti vääntää aiheesta monta sivua. Mutta et oo ainut, täällä noissa naamakuvaketjuis myös joillain on tarve
tuoda esille toistuvasti pointtiaan niin miksi?

moleninas, mulla on tapana jankata asioita niin kauan että ne menee perille tai että niihin ei enää väitetä vastaan. Oliko tämä nyt tyydyttävämpi vastaus? :D

ps. een oikeasti usko horoskooppeihin. ;)

Oli kyllä, kiitos. Ja se sun eka kommentti jo ymmärrettiin ettei ollut sun makuun. No eipä sillä, puen yhä sen puvun, tunnen oloni hyväksi ja näytän hyvältä siinä vaikkei olisi muiden mieleen :)

Uusimmat

Yhteistyössä