Mahtaako toi ukko haluta lisää lapsia vai ei

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mies tietää ja on aina tiennyt että haluaisin 3 lasta. Yksi meillä on. Esikoisen kaikki vauvakamat säästettiin ja monesti ollaan puhuttukkin että sit kun toinen tulee. Ja myös MIES on puhunut, ei siis niin että minä paapatan ja mies vain nyökyttelis vieressä :D Juuri vähän aikaa takaperin se itse syynäili lastentarvikekaupassa jotain rattaita, mihin meidän vauvakaukalo kuulemma sopisi.

Välillä mies sit kuitenkin sanoo ettei halua enempää lapsia, eilen sanoi että menee pistämään piuhat poikki. Mieheni on kyllä kova vitsailemaan, mutta eilen tuntui olevan ihan tosissaan. Silti ei esim. ole ehkäisystä kovin huolissaan.. aina saa muistuttaa.

Ja kyllä, mieheni on huono puhumaan. Ei siltä saa mitään vastauksia. Kovin miehinen. Mulle asia on niin tärkeä, toisaalta kyllä pystyn asian kanssa elämään jos ei lisää lapsia saada. Joskus tuntuu ettei sen miehiselle egolle vaan sovi sanoa että haluaa lisää lapsia, vaan antaa tulla jos tulee.

Sekavaa tiedän :D Toisaalta, en kyllä ole siltä suoraan kysynytkään että tehtäiskö mukula? Olen vaan ilmaissut että haluaisin joskus lisää.

Ja mitä otsikkoon tulee, eihän teistä kukaan sitä tiedä, mutta jos jonkun ukko nyt sattuis olemaan yhtä vaikeaselkoinen.

[QUOTE="vieras";28255230]
Ja mitä otsikkoon tulee, eihän teistä kukaan sitä tiedä, mutta jos jonkun ukko nyt sattuis olemaan yhtä vaikeaselkoinen.[/QUOTE]

Joo, koska minun mies halusi toisen lapsen, niin kyllä se teilläkin näin menee. :)

Pahoittelen, etten voi tietää siippasi sielun sopukoita. Voin kuitenkin tarjota vertaistukea sen verran, että meillä asustaa samanlainen mies. Vitsailee asiasta kumpaankin suuntaan ja on sanonut harkitsevansa asiaa ja ettei mikään ole kiveen hakattua. Toisinaan puhuu puolesta, toisina päivinä vastaan. Lastu virrassa on minun osani ja katsotaan mitä mies päättää.

Tällaisista asioista lapset/avioliittos on niin vaikea puhua. Meinaan jos toinen onkin sitten sitä mieltä ettei enää enempää lapsia tai ei koskaan avioliittoa sehän on kauhea kolhadus ainakin minulle. Vielä jos toinen ei anna mitään selvää ymmärrettävää selitystä siihen miksiei niin tulee todella hämmentynyt olo. Niinku minä nyt sitten joudun itse päättelemään syyt siihen miksi mies ei halua enempää lapsia tai naimsisiin. Mä sitten päättelen ettei se rakasta mua koe mua oikeaksi henkilöksi siksi ei halua naimisiin ja lisää lapsia. Ikävä juttu sillä se hitaasti mutta varmasti pilaa tämän parisuhteen.

Pahoittelen, etten voi tietää siippasi sielun sopukoita. Voin kuitenkin tarjota vertaistukea sen verran, että meillä asustaa samanlainen mies. Vitsailee asiasta kumpaankin suuntaan ja on sanonut harkitsevansa asiaa ja ettei mikään ole kiveen hakattua. Toisinaan puhuu puolesta, toisina päivinä vastaan. Lastu virrassa on minun osani ja katsotaan mitä mies päättää.

Tätä juuri tarkoitin, mieheni on juuri tuollainen vitsailija ja mielensävaihtaja... Ärsyttävää. Puhu siinä sitten. Tai siis puhua toki voi, mutta se mitä tänään puhutaan voi olla huomenna historiaa. :)

Yhteistyössä