Mahtaisiko tällanen pikku parturointi onnistua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla on pitkät suorat hennot hiukset. Latvuksia tässä katselin ja totesin et haaraa löytyy. Viimeksi tasotettu helmikuussa. En viitsisi taas maksaa 14? 15 min hommasta. Jos kostutan latvoja. Laitan lasten ruokaessun (sellainen viittamainen) päälle ja hiukset tasaisesti taakse. Latvoihin poikittain leveää teippiä haluttuun kohtaan. Ja sit ukolle Fiskarsit käteen ja leikkuu siitä teipin yläpuolelta. Kuin mahtaa ämmän käydä?

En usko että onnistuu sillä itsesi on sula mahdottomuus saada se teippi sinne hiuksiin suoraan. Laita mielluummin vaikka ponnari ja leikkaa itse haluamastasi kohdasta. Näin tulee parempi lopputulos.

Sksi teippiä kun tosiaan mies leikkaa... et menee sit edes vähän sinnepäin. Ponnaria en uskalla suoraan leikata poikki, tulos on ihan siksakkia sen jälkeen. Jotenkin kuvittelen et tuo teippaus auttaa. Katsotaan, tässä tunnin sisään varmaan suoritamme, tulen sit raportoimaan :)

Mä pyytäisin mieluummin jonkun kaverin leikkaamaan.. Vaikka olis ohuetkin hiukset niin varmaan parempi lopputulos jos leikkaa 2 osassa. Ja tosiaan,aika mestari saat olla jos meinaat ite saada sen teipin suoraan..

No niin, kutrit leikattu. Ja en todella itse sitä teippiä laittanu vaan mies. Kävin suihkussa et tukka oli märkä. Mentiin pihalle. Mies kampasi tiheällä kammalla latvat sileiksi. Sitten laittoi teipin ja sit vaan saksilla poikki. Märät hiukset toimi hyvin, ei tuuli heilutellut eikä teippi sähköistäny. Sakset oli uudenkarheat ja terävät. Hiukset vieläkin reilust lapaluihin asti, ja usein ponnarilla, ei siellä mahdolliset epätasaisuudet näy.

Alkuperäinen kirjoittaja uskoisin:
En usko että onnistuu sillä itsesi on sula mahdottomuus saada se teippi sinne hiuksiin suoraan. Laita mielluummin vaikka ponnari ja leikkaa itse haluamastasi kohdasta. Näin tulee parempi lopputulos.

No älä nyt ainakaan ponnaria mee psitämään, siitä vasta kamala tulee...

Yhteistyössä