Mahtava tinka jonku mummelin kans!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rokkimakkara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rokkimakkara

Aktiivinen jäsen
13.04.2007
4 821
0
36
Mulla puhelin piippauksella ja oli tullu puhelu vieraasta numerosta. Soitin numeroon, esittelin itteni ja sanoin, että tästä numerosta on tullut puhelu minulle. Mummo inttää kuka olen, hän ei ainakaan ole soittanut! Mummo jatkaa ellei se sitten ollut se eija marttiini kelle yritin soittaa,kukas se sinä olitkaan? Sanoin uudestaan nimeni... Mummo tuohtuneena: En varmasti ole soittanut, sinulle on nyt tapahtunut jokin erehdys! :laugh: :laugh: Sanoin että anteeksi väärä numero ja näkemiin :laugh:

noi on niin huvittavia.
Minun mummo oli jossain seuroissa ollu ja sillä oli siellä kännykkä alkanu soimaan kesken juhlan.Ja tietenki täysillä.
Mummo ihan tohkeissan selitti et mä laitoin sen kännykän kainaloon ettei kaikki sitä kuule ja puhujaa häiritse.

Ja kerran minulle kans soitti joku mummeli ja intti et missä se Sirkka on.Yritin selittää etten mä olen Sirkka ja en tunnekkaan ketään sirkkaa.No lopuksi mummo sano et annan nyt hemmetti se sirkan numero et voin soittaa sille. heh. Käskin soittaa uudestaan siihen numeroon mikä sillä oli siinä lapussa.

Alkuperäinen kirjoittaja MaalaisJuntti:
noi on niin huvittavia.
Minun mummo oli jossain seuroissa ollu ja sillä oli siellä kännykkä alkanu soimaan kesken juhlan.Ja tietenki täysillä.
Mummo ihan tohkeissan selitti et mä laitoin sen kännykän kainaloon ettei kaikki sitä kuule ja puhujaa häiritse.
quote]

:laugh: :D

Yhteistyössä