Mahtava yöherätys :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MissMaisa

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
2 415
0
36
Yöllä toinen poika oli nähnyt painajaista ja tuli itkien meidän huoneeseen. No samaan aikaan minä olin nähnyt painajaista ja aloin huutamaan apua ja karjumaan paniikissa. Ukko huuti mulle, että oo ny hiljaa ettei lapset saikähdä ja tottakai sieltä juoksi vielä toinenkin poika huutaen meidän huoneeseen, kun oli säikähtänyt huutoa :laugh: Saatiin sitte pojat uudestaan nukkumaan ja mä menin vessaan. Kun olin menossa makkariin, niin ukko tuli pimeästä huoneesta ja oli menossa vessalle päin. Tottakai sitte säikähdin sitä ja aloin kiljumaan, onneksi aika äkkiä tajusin että se oli ukko :headwall:

Tämmösiä öitä meillä :ashamed:

Ja tähän voisin lisätä vielä sen, että mies oli viiden jälkeen aamulla lähdössä töihin, niin olin noussut yhtäkkiä istumaan ja huutanu kovaa: "mitä sulla on kädessä?" Ukko oli tyynesti vastannu, että sormet :D Mä olin sitte puhissen ja mutisten menny takas peiton alle :ashamed:

tuli mieleen kun ootin esikoista, oli talvi ja pimeet aamut. menin sit aamulla vessaan, mies nukku vielä mut oli sillä aikaa noussu ylös kun olin vessassa. aukasin vessan oven ja ukko oli siellä oven takana, rupesin kiljumaan kun säikähdin niin pirusti ja mies rupes huutamaan kans kun säikähti mun kiljumista. :laugh: siinä sitten kilpaa kiljuttiin hetki ennenkun älyttiin lopettaa... :laugh:

Mulla tuo mies sano, että ku oli yöllä tullu kotia niin olin käskeny laittaa popcornit mikroon että ehtii ennen ku elokuva alkaa... olin siis nukkunu sohvalla telkkari auki. Mies oli jo ollu menossa laittaan, mut oli vielä tullu varmistamaan että ihan oikeasti aion vielä kattoa jonku elokuvan, olin kääntäny kylkeä pois telkkarista päin ja tyytyväisenä tuhissu. :whistle:

Noh, sängystä heräsin kuitenki, mies oli minua sänkyyn kantanu niin olin silitelly sen päätä. :ashamed: :D

Alkuperäinen kirjoittaja HarmaaPerskeles:
Kuulostaa niin tutulta..meillä mä myös näen unia voimakkaasti ja sit myös huudan/ puhun ääneen ihan selvästi.. :laugh: :D

Ja sitte on aivan mielettömän noloa herätä, ku huomaa että ukko mulle naureskelee ja sitte yleensä kiukustun sille, ku ei oo herättäny mua :D

Uusimmat

Yhteistyössä