Maidon tihkuminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Onko kenelläkään muulla äidillä ollut tälläistä? Tyttäreni on 3v. ja imetin häntä 11/2v joten on kohta oikeestaan jo 2v siitä kun imetys loppui. Mut nyt toinen rintani tihkuu maitoa, raskaana en ole(menkat oli just) ja omasta mielstäni mikään ei ole kipeä eikä muutenkaan oudosti. Lääkäriajan soitin jo mut haluaisin tietää onko muut kokeneet tälläistä???? :(

Siis tulee jos puristaa ja esim. kun on menkat niin paitakin kastuu läpi ja kyseessä on samainen rinta mitä tytär suosi enemmän imetysaikana. On varmaan joku hormooniperänen juttu koska oon omasta mielestä muuttunu luonteeltanikin laspen synnyttyä.... kerron sit mitä lekuri sano...

Mulla on imetyksen lopetuksesta jo yli 2 vuotta... silti maitoa tulee välillä tissistä jos puristaa tai tissi joutuu puristuksiin. Lääkärissä olen tuosta käynyt sain jotain lääkettä mikä lopetti maidon tulon, mutta kun se kuuri loppui niin maitoa alkoi taas tulemaan... kävin uudelleen lääkärissä ja sanoi että imetyksen loputtua ei välttämättä kaikilla lopukaan maidon tulo ja voi olla ettei se lopu koskaan!! Voi tätä äitiyden ihanuutta!!!

Olen nyt sit lekurissa käynyt ja verikokeisiin passitettiin... Kierron tokaviikolla pitäis mennä ja sit taas katotaan.... jos vaikkas hommais pillerit niin vois olla et loppuis.... :kieh:

Yhteistyössä