maissinaksut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
Minkä ikäiselle voi antaa niitä semmosii maissinaksuja? katkeaako ne kovin helposti eli onko kovin suuri tukehtumisvaara? tietääkö kukaan onko niissä maitoa? Kiitos vastauksista!

Ei ole maitoa ainakaan niissä perusjutuissa, joita ei ole maustettu. Itse annettiin puolivuotiaalle. Ne sulavat nopeasti suussa mössöksi, mutta makuuasennossa ei varmaankaan kannata syödä.

Voi antaa milloin kiinteitä aloittelee. Ei sisällä maitoa. Voi katketa palojakin, mutta tukehtumisvaaraa ei ole, koska kokonainen maissinaksukin liukenee hetkessä ihan pineksi suussa. Kokeile itse.

Niissä on vain maissia. ja niihin ei käytännössä voi tukehtua, kun se sulaa heti suussa. Kokeile itse! Ps. täällä saattaa saada p***aa niskaan jos kerto antavansa maissinaksuja vauvalle Sä opetat sen naposteluun, tietää palsta. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Niissä on vain maissia. ja niihin ei käytännössä voi tukehtua, kun se sulaa heti suussa. Kokeile itse! Ps. täällä saattaa saada p***aa niskaan jos kerto antavansa maissinaksuja vauvalle Sä opetat sen naposteluun, tietää palsta. :xmas:

näimpä :D

Kuumimmat

Yhteistyössä