Maistuisiko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MIES!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Maistuisiko?

• Kyllä

Ääniä: 13 76,5%
  • Ei

Ääniä: 5 29,4%

• Äänestäjiä yhteensä
    17

MIES!

Aktiivinen jäsen
10.07.2013
3 269
24
38
YN39.jpg

Kyllä! Mä toivon ensi viikolla pääseväni sushiravintolaan.

Alkuperäinen kirjoittaja öoj;29211670:
Herran jumala mitä sotkua sun nigirit on! Riisiinkin pitäisi hieman panostaa, eikä käyttää tuota kamalaa puurotiisiä!

Tee itte parempia ja laita kuva tänne.

Ei ole muuten puuroriisiä mutta mistäspä tuollainen puusilmä mitään erottaakaan.
Mee grillille vaan hakemaan makkaraperunat.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: päätön
[QUOTE="Jep";29211717]Teen kevyesti parempia makeja ja nigirejä. Harmi kun ei ole kuvaa näyttää. Vertaa nyt räpellyksiäsi netissä oleviin kuviin.[/QUOTE]

teeppä's nyt vaikka yks mallikas seppuku. :xmas:

en oo ikinä tajunnu mix jotku vetää hulluna noita buffeteissa ?
jäkälään käärittyä lohta ja riisiä.
no myönnetään että itekkin saatan ottaa yhden jos on reillummin kalaa mutta aika mitäänsanomatonta huttua on kyllä joka paikassa.

Voisin ainakin maistaa, mun silmään näyttää hyvälle. Kalahullu ainakin olen, viikonlopusta lähtien "lihana" ruoissani on ollut kalaa. Merilohta, kirjolohta ja kampelaa. Pitäis asua Norjassa, sais turskaakin...:D

Joo, mutta uskokaa tai älkää, oon 36-vuotias, enkä oo ikinä syönyt sushijuttuja.

[QUOTE="Jep";29211735]Ehe ehe! Tuuppas tänne niin teen yhden miehen pukkaken![/QUOTE]

ainoa asia mihin sinusta on, tuo palstalla piipittäminen.

[QUOTE="Jep";29211717]Teen kevyesti parempia makeja ja nigirejä. Harmi kun ei ole kuvaa näyttää. Vertaa nyt räpellyksiäsi netissä oleviin kuviin.[/QUOTE]

Juuh, itse olen koulutusta vaille lääkäri, harmi ettei nyt ole mitään todistuksia näyttää :D

• Tykkää
Reactions: TriplaIsä
[QUOTE="viv";29211750]Sushi on hyvää, mutta tuo kuva ei tee oikeutta ruualle.[/QUOTE]

Ei teekkään, oli liian tylsä veitsi kun leikkasin ja kamera vihertää pahemman kerran.

Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29211799:
Sulla pittää ottaa salaman kans nuo kuvat =)

Ei tällä puhelimella saa hyviä kuvia. Vain jos on oikein valoisaa niin saa välttäviä kuvia. Salama latistaa ja vääristää värejä vielä enemmän.

No, tein noi syötäväksi enkä kuvattavaksi ja olivat hyviä ;)

• Tykkää
Reactions: lasipää edellä
[QUOTE="viv";29211750]Sushi on hyvää, mutta tuo kuva ei tee oikeutta ruualle.[/QUOTE]

Näin se usein onkin ja nyt oli taas minun pakko tulla
aukomaan tähänkin laatikkoon, että kylmänä faktana ruokakuvaus ei ole mikään helppo nakki :) edes ammattilaisille.

värit on vaikea saada sellaisiksi, että olisi ruokahalua herättävä. Pitää tuunata niitä jälkeenpäin eikä siltikään aina tule täydellistä silläkään keinolla.

Mut täällä voi tehdä ruokaketjuja onneksi muillakin kuin maailman huippukuvilla. Asia tulee kuitenkin selväksi.

• Tykkää
Reactions: päätön ja MIES!

Yhteistyössä