Ä
"äiti"
Vieras
Olen ollut lääkärin kehoituksesta maidottomalla ja viljattomalla dietillä kolmisen viikkoa. Vauvallamme (7kk) epäillään allergiaa. Hänellä on refluksia myös. Siksi kokeilu kun oma lääkärimme jäi lomalle ja päätettiin tehdä kahden viikon ei kaikille noille aineille ja sit lisätä ruokavalioon eka kaura. Nyt olen kauran lisännyt ja syönyt sellaset neljä päivää. Maito oli tarkoitus aloittaa tänään mut lauantaina sattui kömmähdys ja sain ehkä maitoa ruuassa. No tänään aamulla söin jo juustoa, voita ja kahviinkin laitoin maitoa. Vauva sai puuroa missä maitoa (niitä piltti vai muksu puurojako ne nyt onkaan). Kaura ei aiheuttanut mitään reaktiota, mielestäni.
Nyt vauva pulauttelee/okesentaa. Ekan kerran eilen illalla nukkumaan mennessä. Tänään jo kahdesti. Rinnan jälkeen noin puolen tunnin päästä/sisään tapahtuu tää puklaus/oksennus. Suun ympärillä ihan pieniä näppyjä pari-kolme. Voivat johtua kyllä ihan hikoilusta+tutista mitä välillä syö.
Tuo pulauttelu vaan mietityttää. Onko oire maidosta? Mitä oireita yleensäkkin pitäisi tulla altisuksessa? Suolistoperäistä allergiaa epäilty.
Jos oireita ilmenee mun pitää ottaa heti yhteyttä lastenlääkäriin ja lähin on tällä hetkellä oman lääkärimme loman takia 150km päässä. Ei ihan heti huvittas lähtee jos oireet ei ole selkeät...
Auttakaa
Nyt vauva pulauttelee/okesentaa. Ekan kerran eilen illalla nukkumaan mennessä. Tänään jo kahdesti. Rinnan jälkeen noin puolen tunnin päästä/sisään tapahtuu tää puklaus/oksennus. Suun ympärillä ihan pieniä näppyjä pari-kolme. Voivat johtua kyllä ihan hikoilusta+tutista mitä välillä syö.
Tuo pulauttelu vaan mietityttää. Onko oire maidosta? Mitä oireita yleensäkkin pitäisi tulla altisuksessa? Suolistoperäistä allergiaa epäilty.
Jos oireita ilmenee mun pitää ottaa heti yhteyttä lastenlääkäriin ja lähin on tällä hetkellä oman lääkärimme loman takia 150km päässä. Ei ihan heti huvittas lähtee jos oireet ei ole selkeät...
Auttakaa