Maitohampaiden lähtö sattuu?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Lapsella maitohammas heiluu kun sormilla liikuttelee, mutta ongelma on että lapsella hammas niin kipeä että välillä huutaa sydäntä raastavasti.

Onko muilla lapsilla käynyt hampaiden lähtö niiin kipeää?

Eka hammas lähti ennen kuin edes liikku kunnolla mut nyt heiluu jo vähän enempi mutta ei lähe ei, missä vaiheessa hammasta uskaltaa itse alkaa repiin?

[QUOTE="vieras";24869603]Lapsella maitohammas heiluu kun sormilla liikuttelee, mutta ongelma on että lapsella hammas niin kipeä että välillä huutaa sydäntä raastavasti.

Onko muilla lapsilla käynyt hampaiden lähtö niiin kipeää?

Eka hammas lähti ennen kuin edes liikku kunnolla mut nyt heiluu jo vähän enempi mutta ei lähe ei, missä vaiheessa hammasta uskaltaa itse alkaa repiin?[/QUOTE]

Ei näyttänyt tekevän kipeetä lainkaan. Lähti tosi nopeasti siitä kun alkoi heilumaan, itse jatkuvasti heilutteli ja sitten lopulta söi hampaan vahingossa. :x

Kyllä sitä heilutella kannattaa paljon, luulis irtoavan jos ensimmäinenkin irtosi nätisti.

[QUOTE="vieras";24869618]No tottakai se sattuu kun se hammas on ikenessä kiinni!

Mamma pitää nyt vaan näppinsä irti siitä![/QUOTE]

Ensimmäinen hammas lähti siis ilman mitään kipuja ja nyt käy niin kipeetä vaikka hammas ei näytä mitään merkkejä lähdöstä. Ja laps itkee siis ilman että hampaaseen koskee kukaan.

Mulla on hammas ollut nyt jo muutamia päiviä kipeä. Se ei heilu, mutta sattuu ikävästi purressa. Onkohan siellä siis jo uusi hammas takana? Jos viitsisitte vastata...

Yhteistyössä