maitomäärä 2kk ikäiselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ööööö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ö

ööööö

Vieras
Osaako joku sanoa, paljonko vauva vajaa 2kk syö suurinpiirtein kerralla? Imetän ja imetän jatkossakin, mutta nyt tarviis lypsää maitoa, kun on sellainen meno, etten voi ottaa vauvaa mukaan. Ei oo mitään käsitystä, paljonko vauva syö kerralla? Kuinka paljon siis joudun pumppaamaan maitoa? Korviketta en voi antaa, kun todennäköisesti allerginen. Määrät on tietysti yksilöllisiä, mutta paljon noin vauvat syö pullosta/kerta? Kiitos, jos joku vastaa!

riippuu kauan oot poissa mutta pistäisin 2DL yhtä syöttö kertaa kohti jemmaan. voit tietty apteekista ostaa maidotonta korviketta. neill ätyttö(korvikkeella) söi 2kk iässä noin 100-180ml kerta

Mä olen laittanut n 100ml annoksia ja niitä on sitten tarpeen mukaan lämmitetty, meidän typylle se on ollut hyvä määrä. Multa heruu pumpulla niin huonosti että en halua yhtään heittää hukkaan.

meillä meni 2 kk ikäisellä kuopuksella korviketta aikalailla 2 litraa päivässä ja 2 kk ikäisellä esikoisella aikalailla 1,5 litraa päivässä. Syöttökertaa kohden maitomäärä oli yleensä 150-250 milliä.

Eli jos varaat 2 desiä per syöttökerta.

Olethan jo varmistanut, että lapsi suostuu oikeasti pullosta juomaan?

kiitti vastauksista. Juo pullosta, on saanut aiemminkin lypsettyä pullosta. Juurikin sen vuoksi, että osaa sitten pullosta juoda. Mutta olen antanut pullosta ensin ja sitten imettänyt päälle, niin nuo määrät kiinnosti. En viitsi apteekin korviketta ostella, ennen altistusta, joka on tälläviikolla sairaalassa.

Yhteistyössä